مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

بازگشت قهرمان جهان امیر مهدی‌زاده به کاراته

بازگشت قهرمان جهان به کاراته
قهرمان کاراته جهان که مدتی به دلیل مصدومیت از تیم ملی دور است، گفت: دو ماه دیگر می‌توانم دوباره تمرین‌هایم را شروع کنم.
ایسنا - امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از وقتی که کشکک زانویم را عمل کرده‌ام در چندین مرحله پزشکم آن را دیده است و آخرین بار آن یکی، دو روز پیش بود که گفت شرایط پایم خوب است. اکنون کارهای فیزیوتراپی، آب درمانی و نرم دویدن را انجام می‌دهم اما به خاطر محدودیت حرکتی که زانویم دارد فعلا نمی‌توانم تمرین کاراته انجام دهم. البته تمرین‌های بالاتنه را انجام می‌دهم تا آمادگی‌ام را حفظ کنم.

وی افزود: طبق گفته پزشکم اگر شرایط همین طور باشد دو ماه دیگر می‌توانم تمرین‌های کاراته‌ام را شروع کنم که این خبر خوبی بعد از حدود 8 ماه دوری از کاراته است.

قهرمان کاراته جهان با اشاره به اینکه سمندر (سرپرست) و آشوری (دبیر فدراسیون) در جریان تمام کارهای او هستند، گفت: در مورد حضور در اردوها و دیگر موارد فعلا نمی‌توانم چیزی بگویم چرا که شرایطم اصلا مشخص نیست. آقایان سمندر و آشوری از ریزترین برنامه‌های من با خبر هستند و در مورد ورودم به تیم ملی باید ببینم که در آینده چه شرایطی پیش می‌آید.

وی ادامه داد: طبیعی است که با شرایط نمی‌توانم فعلا به اردوها بروم اما با تغییر زمان مسابقه‌های قهرمانی آسیا از مهر به آذرماه شرایط به سود من شد و اکنون فرصت دارم تا در شرایط بهتری به اردوها بیایم. هدفم حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا در امارات است و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در این رقابت‌ها عملکرد موفقی داشته باشم.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در مسابقه‌های آسیایی امارات چه مدالی کسب کند گفت: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. من تنها به این فکر می‌کنم که عملکرد مطلوبی را به نمایش بگذارم. مدال آسیایی را در کارنامه ندارم و امیدوارم تا از این مسابقه‌ها هم مدال بگیرم.

این کاراته‌کار اهل قم که نسبت به پرداخت پاداشش اعتراض داشت از مسئولان فدراسیون کاراته در پرداخت بخش اول پاداش قهرمانی جهان در فرانسه تشکر کرد و یادآور شد: اینکه مسئولان فدراسیون کاراته در این شرایط سخت مالی 7 میلیون تومان از طلب 20 میلیونی من را پرداخت کرده‌اند جای تشکر دارد.

وی در مورد هزینه‌های عمل جراحی‌اش افزود: تمام مدارک لازم در مورد این عمل را به فدراسیون کاراته داده‌ام و آشوری در جریان جزئیات است. قرار شده آنها بخشی از این هزینه را بپردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد