مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

به در خواست فرماندار قدس انحلال شورای اسلامی شهر قدس بررسی مشود


انحلال شورای اسلامی شهر قدس در دستور کار قرار می گیرد 

استان تهران - شهرستان قدس - معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در صورت انجام نشدن اقدام عملی از سوی شورای اسلامی شهر قدس برای حل مشکلات و معضلات مدیریت شهری، درخواست فرماندار برای انحلال این شورا در دستور کار استان قرار می گیرد.



'محمد رضا محمودی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به اعضای شورای اسلامی شهر قدس تذکر داده شد که اگر نفع عمومی مردم حتی موجب نارضایتی کسی باشد که شما قبلا او را انتخاب کرده اید باید این کار را انجام دهید.
ادامه مطلب ...

اصطلاحات در کیوکوشین کاراته


معنی بعضی از اصلاحات رایج در باشگاههای کیو کوشین کاراته

- آرم کانکو روی بازو:سمبل کیوکوشین 2-آرم روی سینه چپ:نوشته کیوکوشین

۳- کیو کو:نهایت 4- شین: حقیقت

۵- کیو کوشین :نهایت حقیقت 6- کارا:خالی

۷- ته : دست 8- کاراته: دست خالی

۹- دو: راه وروش 10- کا: محصل

و …….

ادامه مطلب ...

مسابقات کاتا پیشکسوتان سبک شوتوکانjska برگزار شد

 مسابقات کاتا پیشکسوتان سبک شوتوکانjska برگزار شد

اولین دوره مسابقات کاتای پیشکسوتان سبک شوتوکانjska که روز جمعه (29 اردیبهشت) در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار شد، با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در این رقابتها 95 کاتارو در 3 رده سنی پیشکسوتان حضور داشتند که این نفرات موفق شدند عناوین اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دهند:
در رده سنی 30-35 سال:
محمد علی پیرانی مقام اول
عطاءا... محمدی مقام دوم
مسعود توفان و علیرضا صفایی - سوم مشترک

در رده سنی 40-45 سال:
علی پروین فر مقام اول
عباس غفاری مقام دوم
علیرضا بهرامی و امیر حسین البرز - سوم مشترک

در رده سنی 45-50 سال:
احمد جوانبخت مقام اول
علی آموزگار مقام دوم
بهروز اولادی و شهرام فداکار – سوم مشترک

در رده سنی 50-55 سال:
حسین سقا مقام اول
مجید حاج بیگلو مقام دوم
محمد رستمی و شهاب موسوی - سوم مشترک

در رده سنی 55+کیلوگرم:
صمد خدایاری مقام اول
مرتضی ابیاک مقام دوم
محمد رضا شیرسوار و حمید ارزانی - سوم مشترک

همچنین در حاشیه این رقابتها از سوی محمد بهرامی، رئیس سبک شوتوکان jska از کلیه پیشکسوتان حاضر در این رقابتها تجلیل به عمل آمد.

تیم منتخب تهران راهی مسابقات کاراته وان یونان می شود

تیم منتخب تهران راهی مسابقات کاراته وان یونان می شود

تیم منتخب کاراته استان تهران به نمایندگی از کشورمان در پنجمین دوره مسابقات کاراته وان یونان که 11 تیر ماه برگزار می شود، شرکت می کند.

علی خرمی، رئیس هیات کاراته استان تهران در این خصوص به سایت فدراسیون کاراته گفت: هر سال تیم ملی در این رقابتها شرکت می کرد، اما امسال به دلیل همزمانی این رقابتها با مسابقات قهرمانی آسیا، از فدراسیون خواستیم تیم منتخب کاراته استان تهران راهی این پیکارها شود که مورد موافقت واقع شد.

رییس هیات کاراته استان تهران با اشاره به حضور تیمهای قدرتمند ملی در این پیکارها افزود: این نخستین دوره ای است که یک تیم استانی به نمایندگی از کاراته ایران در این رقابتها شرکت می کند که امیدوارم تیم تهران نماینده شایسته ای برای کاراته ایران باشد.

خرمی ادامه داد: با نفرات 11 تا 17 سال که ترکیبی از بازیکنان نوجوانان- جوانان در دو بخش دختران و پسران هستند در این بازیها شرکت می کنیم که از هفته آینده با مشخص شدن ترکیب نهایی تیم، اردوهای آماده سازی آغاز می شود.

وی در خصوص برنامه های هیات کاراته پایتخت در ماههای آینده گفت: ثبت نام لیگهای بانوان آغاز شده و تیمهایی که مایل به شرکت در لیگ هستند می توانند با مراجعه به هیات آمادگی خود را اعلام نمایند.
خرمی از برگزاری دوره مربیگری درجه 2 و 3 در اواخر خرداد ماه خبر داد و افزود: در حال برنامه ریزی جهت برگزاری یک دوره مسابقه قهرمانی استان برای بانوان در تیر ماه و یک دوره مسابقه قهرمانی در بخش آقایان در شهریور ماه هستیم.

مرحله دوم اردوی تیم اعزامی به مسابقات کاراته غرب آسیا آغاز شد

از امروز و به میزبانی هیات کاراته استان قزوین؛
مرحله دوم اردوی تیم اعزامی به مسابقات کاراته غرب آسیا آغاز شد

مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم منتخب کاراته اعزامی به رقابت های قهرمانی غرب آسیا از امروز (شنبه) در قزوین آغاز شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، حمیدرضا داوری در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا ضمن اعلام این خبر، گفت: این اردو به مدت یک هفته در خانه کاراته قزوین در مجموعه ورزشی غدیر پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه این اردو با حضور 14 کاراته کا در حال برگزاری است، اظهار کرد : ناصر و وحید خواجه حسینی مربی و سرمربیگری تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی غرب آسیا را برعهده دارند.

دبیر هیات کاراته استان قزوین خاطرنشان کرد: ملی پوشان در روز نخست برپایی اردوی خود با حضور در پیست دوومیدانی ورزشگاه معلم قزوین مشغول تمرینات هوازی هستند و عصر امروز نیز تمرینات بدنسازی خود را در مجموعه ورزشی غدیر دنبال می کنند.

داوری با اشاره به اینکه پیش از این مرحله اول اردوی ملی پوشان به مدت سه روز در تهران برگزار شده بود، یادآورشد قزوین پارسال نیز میزبان اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور بود.

تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا که 27 خرداد تا اول تیر ماه امسال در جده عربستان برگزار می شود، آماده می کند.