مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مرحله سوم اردوی تیم زیر 23 سال در خرم آباد برگزار می شود



مرحله سوم اردوی تیم زیر 23 سال با حضور 43 کاراته کا از روز پنجشنبه 4 آبان ماه در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد لرستان آغاز می شود.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در این مرحله اردو که تا 11 آبان ماه ادامه دارد، کاراته کاهای دعوت شده تمرینات فنی و بدنسازی را زیر نظر مربیان دنبال می کنند که اسامی این نفرات به شرح ذیل است:
مهرداد پورشیب، بهروز افشاری، مصطفی پور فرج، مجتبی شکوهی، محسن برخورداری، یزدان زمانی، محمد بهمنی، امید قرداشخانی، مهدی قنبری، شاهین جعفری، نیما عزیز خانی، حامد اکبری، حسین اکرام زاده،علیرضا رحمانی، سید مهدی موسوی، حامد مرادی، میلاد یاری، پیمان سلطانیان، مجتبی کامیاب، شادمان وحیدی، شادمان منصوری، نیما شافعی، سعید عباسی، دادیار رهنما، عماد مژدهی، امیر رضا پور محمد، وحید حسنی پور، رضا رستاخیز، ساسان جلالی، رضا روشن، مجتبی یوسفی فرد،مهدی غفوریان، یونس نوروزی، شهاب نوروزی، حسین رحمانی، بهزاد بهرامی، حسن مریخی، سجاد فرخی، مصطفی روستا، میثم پرویز، مهران یوسفی، هادی عرب و صادق پرورنیا.

گفتنی است طبق اعلام کادر فنی در پایان مرحله سوم و با برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی تعدادی از کاراته کاها از جمع اردونشینان خط خواهند خورد.
مسعود رهنما به عنوان سرمربی، اکبر عبدلی، غلامعلی حیدری و رسول همرنگ کادر فنی تیم زیر 23 سال را تشکیل می دهند.

تیم ملی سبکهای آزاد امروز وارد تهران شد

پس از نایب قهرمانی در جام جهانی؛


تیم ملی کاراته سبکهای آزاد که در مسابقات جام جهانی ژاپن موفق شد با کسب 3 مدال برنز به مقام نایب قهرمانی پیکارها دست یابد، امروز(سه شنبه 25 مهر ماه) وارد میهن اسلامی شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، تیم ملی کاراته سبکهای آزاد کشورمان امروز در میان استقبال مسئولین فدراسیون، خانواده ها و علاقه مندان این رشته وارد میهن اسلامی شد.

تیم ملی کاراته در این رقابتها توسط پویا صالحی در وزن منهای 70 کیلوگرم، اکبر عباسی در وزن منهای 80 کیلوگرم وابوذر طالقان غفاری در سنگین وزن سه مدال برنز تیم ایران را کسب کردند.

آشوری : کلاسی نداشتیم که یک اجنبی به بانوان حکم بدهد

کاراته این وسط غریب و تنها مانده است؛
آشوری : کلاسی نداشتیم که یک اجنبی به بانوان حکم بدهد

دبیر فدراسیون کاراته برگزاری آزمون برای بانوان کاراته ایران توسط یک مدرس ژاپنی را رد کرد وگفت: آزمون و استاژی برگزار نکردیم که نامحرمی به زنان ایرانی حکم دهد.

ادامه مطلب ...

فدراسیون کاراته یک اجنبی را آورده‌‌ از بانوان آزمون می‌گیرد!

  نمی‌توانند با آبنبات چوبی سرم را در فدراسیون کاراته گرم کنند
یک اجنبی را آورده‌‌اند از بانوان آزمون می‌گیرد!


ورزش ایرانی: عضو هیئت رئیسه فدراسیون کاراته گفت: یک ژاپنی اجنبی را که مدعی است دان 10 دارد آورده‌اند و از بانوان ما آزمون می‌گیرد.

جمشید سلیمی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از روز اول تنها کسی که به عملکرد فدراسیون کاراته اعتراض داشته من بودم و در حال حاضر هم به عملکرد آنها اعتراض دارم. مسئولان فدراسیون از من خواهش کردند که در کنار آنها باشم و من هم قبول کردم. خواستم با حضورم در کاراته به جوانان مملکتم خدمت کنم، اما دوستان اجازه نمی‌دهند. آشوری در فدراسیون نشسته و اجازه کار کردن به کسی را نمی‌دهد.

وی افزود: مسئولان فدراسیون همین طور به خانم وفایی و خیلی های دیگر دان 7 می‌دهند. گویا دوستان فراموش کرده‌اند که قرار شد هر کسی که می‌خواهد دان بگیرد باید مدارکش را کمیته فنی بررسی کند و پس از آن برای دادن دان اقدام شود، پس قول و‌ قرار‌ها چه شد؟ چرا همین طور به هر کسی دان داده می‌شود.

سلیمی در ادامه انتقادهای خود از عملکرد مسئولان فدراسیون کاراته گفت: یک ژاپنی اجنبی را که مدعی است دان 10 دارد را آورده‌اند از بانوان ما که نامحرم است آزمون می‌گیرد. البته آزمون که نه؛ همین طوری دان هدیه می‌کنند.

عضور هیئت رئیسه فدراسیون کاراته در ادامه اظهار داشت: ما در کمیته ی فنی اساس نامه ای برای آزمون نوشته بودیم، اما این ها آمده‌اند و اساس نامه را تغییر داده‌اند. اساتید بزرگ کاراته جهان مانند نیشی یاما، آراکاوا، ناکایاما و ... با دان‌های 8 و 9 روزگار سپری کردند و حتی با همین دان‌ها چشم از جهان فرو بستند، اما این‌ها دارند کاری می کنند که یکی با 70 سال سن بتواند دان 10 بگیرد! من با این تفاصیل شرمم می‌آید که بگویم دان 8 دارم. از الان به بعد اعلام می کنم در اعتراض به اهدای دان‌های کیلویی جمشید سلیمی دان 1 هستم.

سلیمی در مورد اهدای دان به کاراته‌‌کاها خاطر نشان کرد: شاگردی دارم که 35 سال نزد من کاراته کار می‌کند و 8 الی 9 سالی می شود که دان 6 گرفته است و مدتهاست که می‌گوید سن سی می‌خواهم دان 7 امتحان بدهم اما من به او می‌گویم هنوز به زمان آن نشده است. حالا من نمی‌دانم آقایان از کجا یک ژاپنی را آورده‌اند که به هر کسی که دلشان می‌خواهد دان 7 داده اند.

آرین خو پست ریاست کمیته‌ی فنی را قبول نکرد؛ وی می خواست انتخاب مربیان تیم ملی و مدیر تیم ملی از طریق کمیته ی فنی باشد و همچنین تکلیف دان‌های اهدایی 8 و 9 معین و کارهایشان پیش برود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کاراته در پایان گفت: دوستان فکر کردند که ما بچه‌ایم و آورده‌اند یک آب‌نبات به ما داده‌اند گفته‌اند بنشین اینجا تا زمانی که آب‌نباتت تمام شود، اما باید اعلام کنم که با ادامه این روند آینده‌ی خوبی در انتظار کاراته ایران نیست.

5 داور ایرانی در مسابقات قهرمانی 2012 جهان قضاوت می کنند

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته خبر داد؛
5 داور ایرانی در مسابقات قهرمانی 2012 جهان قضاوت می کنند


در بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان که طی روزهای یکم تا پنجم آذر ماه در پاریس فرانسه برگزار می شود، 5 داور ایرانی با حضور در این رقابتها به قضاوت می پردازند.

جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در همین خصوص به سایت فدراسیون کاراته گفت: برای حضور در آزمون ارتقاء داوری در حاشیه بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه 9 داور جهانی مان را به wkf معرفی کردیم که فدراسیون جهانی بر اساس سهمیه ای که برای کشورهای عضو در نظر گرفت، اسامی 3 داور کشورمان را برای حضور در آزمون ارتقای داوری مورد تایید قرارداد.
وی افزود: در بیست و یکمین دوره کاراته قهرمانی جهان محمد علی مردانی و مجید قربانی برای قضاوت به فرانسه می روند.
گفتنی است جواد سلیمی و رضا خادمیان در بخش کومیته و منوچهر حاجی محمدیان در بخش کاتا برای حضور در این کلاس و شرکت در آزمون ارتقا به پاریس اعزام خواهند شد.
آزمون فوق 24 تا 29 آبان ماه پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود.