مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

قهرمانی تیم کاراته شرکت گاز زنجان در نیم فصل


در مسابقات لیگ برتر کاراته صورت گرفت؛
قهرمانی تیم کاراته شرکت گاز زنجان در نیم فصل

خبرگزاری فارس: مربی تیم کاراته شرکت گاز زنجان با اشاره به پایان مسابقات نیم فصل کاراته لیگ برتر گفت: تیم شرکت گاز قهرمان مسابقات در نیم فصل لیگ برتر کاراته شده است.


حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تیم کاراته شرکت گاز زنجان مسابقات نیم فصل لیگ برتر را بدون باخت پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: تیم کاراته شرکت گاز آخرین مسابقه خود را با تیم کاراته استانداری قم با نتیجه 18 بر هشت پیروز شده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کاراته با حضور 9 تیم برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات به صورت دو مسابقه در هفته برگزار می‌شد.
مربی تیم کاراته شرکت گاز زنجان تصریح کرد: دور رفت مسابقات لیگ برتر طی چهار هفته برگزار شد و دور برگشت آن در روز 18 آذرماه آغاز می‌شود.
وی محل برگزاری دور نخست مسابقات دور برگشت را تهران اعلام کرد.
مربی تیم کاراته شرکت گاز زنجان تعداد ورزشکاران عضو تیم کاراته شرکت گاز را 17 نفر اعلام کرد و گفت: تیم کاراته شرکت گاز زنجان در کاتای تیمی و انفرادی نیز تیم دارد.
وی با اشاره به حضور چند تن از ورزشکاران تیم شرکت گاز زنجان در تیم ملی اضافه کرد: پویا سلطانی و حامد مرادی عضو تیم ملی امید و نوروزی عضویت تیم بزرگسالان را دارند.
روحانی با اشاره به اینکه شرکت گاز تیم دوچرخه سواری استان زنجان را نیز حمایت می‌کند، از حمایت‌های موثر مدیران شرکت گاز از تیم‌های ورزشی به ویژه دو تیم دوچرخه سواری و کاراته، تقدیر کرد.

تیـم کاراته سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس قهرمان شد

تیـم کاراته سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس قهرمان شد
شهرقدس - خبرگزاری مهر: تیـم کاراته سـازمان فرهنــگی ورزشـی شـهرداری قـدس در مسابقات مناطق شـهرداریهای تـهران شرکت و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم کاراته سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس به دعوت شهرداری منطقه پنج تهران در مسابقات مناطق شـهرداریهای تــهران شـرکت کرد.

در این مسـابقات که امروز برگزار شد، 240 ورزشـکار در قـالب 10 تیـم در مجـموعه ورزشـی شـهید شفیع پـور به رقابت پرداختند و در پایان تیم شهرداری قدس موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

اعضای تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس که به عنوان قهرمان معرفی شد عبارتند از محمد سینا محمدی، علی سلطانی، علی عباسی، سید رضا مرتضوی، محمد رضا قدم گاهلو، مهرداد محمدی، حسن زرین، امیرحسین اسماعیل زاده، آرش رجبی، مهرشاد فلاح، امیر حسین صفری و مهدی ابراهیمی بودند.

اعضای تیم دوم امیر محمد اسفندیاری، محمد چگینی، حسن امانی، فرهاد ولیدی، مهدی طیبی، حامد بارانی و شاهین محمدی بودند.

اعضای تیم سوم نیز مهدی اصلانی، آرش سهیلی، علی رضا رنجبر، مصطفی زمانی، محمد مهدی شاهمرادی، نیما مهرپور، سیاوش محمدی، امیر حسین مراغه چیان، محمد برناک، امیر حسین باقری، میثم جامه بزرگ، محمد امین حسن زاده و علی قربان زاده بودند.

در لیگ آینده سازان بانوان؛مهران ری صدرنشین شد

در لیگ آینده سازان بانوان؛مهران ری صدرنشین شد


هفته دوم مسابقات لیگ آینده سازان کاراته بانوان که جمعه 27 آبان در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار شد ، با صدر نشینی مهران ری به پایان رسید .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته ، نتایج بدست آمده در هفته دوم به شرح ذیل است : در مرحله اول :
مهران ری 19- هیات کاراته کرمانشاه 8
هیات کاراته سمنان 23- هیات کاراته همدان 6
در این مرحله شرکت سرمایه گذاری اندیشه استراحت داشت .
مرحله دوم :
هیات کاراته سمنان 15- شرکت سرمایه گذاری اندیشه 14
هیات کاراته همدان یک – هیات کاراته کرمانشاه 27
در این مرحله مهران ری استراحت داشت .
تیمهای اول تا سوم جدول رده بندی به ترتیب ذیل است :
اول : مهران ری با 9 امتیاز تیمی و 65 امتیاز انفرادی
دوم : هیات کاراته سمنان با 6 امتیاز تیمی و 57 امتیاز انفرادی
سوم : هیات کاراته کرمانشاه با 6 امتیاز تیمی و50 امتیاز انفرادی .

فولاد مبارکه صدرنشین ماند، مقاومت صعود کرد

در پایان هفته اول و دوم دور برگشت سوپر لیگ کاراته؛

فولاد مبارکه صدرنشین ماند، مقاومت صعود کرد


دور برگشت رقابتهای سوپرلیگ کاراته با انجام 8 دیدار امروز (جمعه)در سالن مهاجر اصفهان پی گیری شد و طی آن تیم فولاد مبارکه سپاهان،میزبان بازیها با شکست دادن تیم دانشگاه به صدرنشینی خود تداوم بخشید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته،دور برگشت سوپر لیگ کاراته در حالی پس از وفقه ای یک ماهه دنبال شد که فولاد مبارکه در مبارزه ای نزدیک موفق شد تیم دوم جدول یعنی دانشگاه آزاد اسلامی را با نتیجه 16 به 12 شکست دهد تا با 30 امتیاز همچنان صدرنشین باقی بماند.تیم مقاومت دیگر تیم موفق هفته بود که با دو برد متوالی برابر سپاهان نوین(21 بر 7) و شهرداری بندرعباس(23 بر 3) با دو پله صعود خود را به جایگاه دوم رساند.مناطق نفت خیز جنوب نیز با پیروزی نیم فصل دوم را آغاز کرد.نفتی ها ابتدا پاس همدان را 24 بر 4 بردندو سپس در رقابتی میلی متری با نتیجه 13 بر 12 از سد ارژن فارس گذشتند.در دیگر دیدارهای دور برگشت،دانشگاه آزاد پس از اینکه مغلوب فولاد شد،در مبارزه دوم 20 بر 6 از سد پاس همدان عبور کرد ،برق هرمزگان هم توانست همشهری خود شهرداری بندرعباس را 17 به 10 شکست دهد. ارژن فارس هم پیش از رویارویی با مناطق نفت خیز جنوب،موفق شده بود 24 بر 4 بر پاس همدان فائق آید.
در پایان این رقابتها، کمیته برگزارکننده سوپرلیگ بهترین های هفته را به این شرح اعلام کرد:
- بهترین بازیکن:سعید علیپور (فولاد مبارکه)
- بهترین مربی کومیته:شهاب سلطانی (ارژن فارس)
- بهترین مربی کاتا:علی کمالی (سپاهان نوین)
- بهترین داور:عباس جنابی (قزوین)
- بهترین سرپرست:بهمن حسن زاده (دانشگاه آزاد)

جدول رده بندی سوپر لیگ در پایان هفته اول و دوم اینگونه است:
1 - فولاد مبارکه سپاهان(30 امتیاز تیمی 210امتیاز انفرادی)
2- مقاومت ( 24 امتیاز تیمی 218 اتیاز انفرادی)
3- دانشگاه آزاد اسلامی 24 امتیاز تیمی 192 امتیاز انفرادی)
4-لبنیات ارژن فارس ( 21 امتیاز تیمی 192 امتیاز انفرادی)
5- مناطق نفت خیز جنوب ( 21 امتیاز تیمی 143 امتیاز انفرادی)
6- سپاهان نوین 15 امتیاز تیمی 135 امتیاز انفرادی)
7- شهرداری بندرعباس ( 9 امتیاز تیمی 122 امتیاز انفرادی)
8- پاس همدان 9 امتیاز تیمی 115 امتیاز انفرادی)
9- صنعت برق هرمزگان ( 6 امتیاز تیمی 115 امتیاز انفرادی)

آخرین قهرمانی کاراته وان سال 2011 به مصر رسید

آخرین قهرمانی کاراته وان سال 2011 به مصر رسید

در آخرین مسابقات کاراته وان سال 2011 که به میزبانی سالزبورگ اتریش برگزار شد، تیم ملی مصر با کسب 3 طلا 3 نقره و 3 برنز به مقام قهرمانی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، در این دوره از رقابتها که با حضور 507 ورزشکار از 46 کشور برگزار شد، پس از مصر، تیم فرانسه با 2 طلا، یک نقره 7 برنز نایب قهرمان شد. کرواسی با 3 طلا و 2 برنز و ایتالیا با 2 طلا،3 نقره و یک برنز عناوین سوم و چهارم به خود اختصاص دادند.تیم های ژاپن و ونزوئلا هر کدام با یک طلا و یک نقره پنجم و ششم شدند.
مسابقات کاراته وان که از رقابتهای معتبر فدراسیون جهانی است و به قهرمانانش جوایز نقدی تعلق می گیرد، هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود و از سطح فنی قابل قبولی برخوردار است.
فدراسیون جهانی کاراته برای سال 2012 مجموعاً 7 دوره مسابقات کاراته وان را در تقویم خود گنجانده است که اولین دوره آن 14 و 15 ژانویه ( 24 و 25 دی ماه) در پاریس برگزار می شود.میلان ایتالیا،جاکاراتا اندونزی،استانبول ترکیه،فرانکفورت آلمان، سالزبورگ اتریش و زوریخ سوییس میزبان های بعدی کاراته وان در سال 2012 خواهند بود.

تاریخ ارسال:جمعه 27 آبان 1390 - 17:13