مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

سرقت مدارک کاپیتان تیم ملی در لیگ کاراته!

سرقت مدارک کاپیتان تیم ملی در لیگ کاراته!

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: از فردی که وسایلم را برداشته می خواهم فقط مدارکم را به دستم برساند. پولهایم نوش جانش!
ظهر امروز پنج شنبه هفته دوم سوپر لیگ کاراته در حالی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد که تمام مدارک احد شاهین کاپیتان تیم ملی کاراته حین برگزاری این بازیها به سرقت رفت!
احد شاهین عضو تیم مناطق نفت خیز جنوب در این رابطه به خبرنگار ورزشی مشرق گفت: وقتی مسابقه ام را مقابل حریف بردم، متوجه شدم ساک ورزشی و کوله پشتی ام به سرقت رفته است.
وی افزود: این موضوع را با مسئولان برگزاری مسابقات در میان گذاشتم ولی کاری از دست آنها بر نمی آمد. به ماموران حراست ورزشگاه شیرودی هم گفتم که از طریق دوربین های مستقر این قضیه را پیگیری کنند. وقتی فیلم یک دوربین چک شد ماموران گفتند فاصله دور است و چیزی معلوم نیست. دوربین دیگر آنها هم خراب بود و چیزی مشخص نشد.
شاهین اظهار داشت: متاسفانه سالن برگزاری مسابقات رختکن و کمد ندارد. ما کنار زمین مسابقه لباس های خود را عوض می کنیم و ساکهایمان را هم روی سکوها می گذاریم. الان کارت ملی، گواهینامه و کیف پولم که ۱۰۰ هزار تومان در آن پول بود گم شده. لباس های تمرینم هم بالغ بر ۱ میلیون تومان ارزش دارد.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: از فردی که وسایلم را برداشته می خواهم فقط مدارکم را به دستم برساند. پولهایم نوش جانش!

امیدوارم سمندر ثبات مدیریت داشته باشد

تیم ملی باید با یک سرمربی هدایت شود
روحانی: بدبختی کاراته ایران حضور مدعیان است/ امیدوارم سمندر ثبات مدیریت داشته باشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کاراته گاز زنجان گفت: بدبختی کاراته ایران این است که همه مدعی بهترین بودن هستند.

  
ادامه مطلب ...

صادق زاده، سرپرست هیات کاراته اردبیل شد

صادق زاده، سرپرست هیات کاراته اردبیل شد

علیرضا سمندر، سرپرست فدراسیون کاراته طی حکمی مهرداد صادق زاده را به عنوان سرپرست هیات کاراته اردبیل منصوب کرد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در متن این حکم آمده است:
نظر به تعهد و تجربه و به استناد ماده 10 اساسنامه هیات های ورزشی جنابعالی را به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هیات کاراته استان اردبیل منصوب می نمایم.
لازم است با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن انجام امور محوله حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات و برگزاری انتخابات رئیس هیات اقدام فرمایید.
توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

حسن بیگی: تیم ابومسلم مدعی قهرمانی است

پس از انتخاب به عنوان بهترین کومیته کا هفته؛
حسن بیگی: تیم ابومسلم مدعی قهرمانی است

ابراهیم حسن بیگی کاراته کا عضو تیم ابومسلم خراسان که در هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور موفق شد با کسب 3 پیروزی موقعیتش را در رده سوم جدول تثبیت کند، می گوید: در صورت پیروزی در 3 بازی هفته پایانی تیم ابومسلم مدعی قهرمانی است.

حسن بیگی ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: در هفته دوم، پیروزی در 3 بازی حساس مقابل تیمهای مقاومت، آوای رزم و هیات کاراته آذربایجان شرقی باعث شد تا نگاهی هم به بالای جدول و سکوی قهرمانی داشته باشیم.

وی افزود: امسال با حضور تیمهای خوب شرکت کننده در لیگ و حضور کاراته کاهای هم سطح در تیمهای مختلف، رقابتها را جذاب تر کرده بطوری که تا هفته پایانی قهرمان لیگ به صورت قطعی مشخص نیست.

حسن بیگی سطح لیگ امسال را مطلوب خواند و گفت: لیگ امسال پس از مسابقات جهانی فرانسه منظم تر و با شرایط بهتری برگزار می شود و با توجه به نزدیک شدن به زمان مسابقات قهرمانی کشور، لیگ می تواند برای کاراته کاها، تدارکاتی مناسب باشد.

وی ادامه داد: تا به حال 7 مبارزه در سوپر لیگ برگزار کرده که به 6 پیروزی و یک مساوی رسیده ام و می خواهم با عملکرد در لیگ، با قدرت به دنبال رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی باشم.

ادامه صدرنشینی گاز زنجان در لیگ برتر کاراته

ادامه صدرنشینی گاز زنجان در لیگ برتر کاراته

هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کاراته جمعه 29 دی ماه در سالن شهید کبکانیان تهران در حالی پیگیری شد که تیم گاز زنجان با کسب 2 برد دیگر همچنان رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ را حفظ کرد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در هفته دوم از لیگ تیم صدرنشین گاز زنجان با پیروزی مقابل صندوق قرض الحسنه امام سجاد(ع) با نتیجه 29 بر صفر و فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 20بر 6 و جمع امتیازات خود را به 33 رساند.

فولاد مبارکه سپاهان 21 بر 7 شهرداری ساوه را مغلوب کرد و با نتیجه 14 بر 13 تیم ایران یاسا را شکست داد تا با 27 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی بایستد.

شهید داور زنی قرچک با نتیجه 18 بر 8 از سد شهرداری ساوه گذشت، سپس مقابل صندوق قرض الحسنه امام سجاد(ع) به برتری 21 بر 7 رسید و 17 بر 12 شهرداری پاس همدان را برد و با 21 امتیاز در جای سوم قرار گرفت.

شهداری پاس همدان 18 بر 10 شهرداری ساوه را شکست داد اما در دومین دیدار خود با نتیجه 17 بر 12 مغلوب ایران یاسا شد.

جدول رده بندی لیگ برتر به ترتیب ذیل است:
1-گاز زنجان 11 بازی / 11 برد / 33 امتیاز
2-فولاد مبارکه سپاهان 12 بازی/ 9 برد/ 3 باخت/ 27 امتیاز
3-شهید داورزنی قرچک 11 بازی/ 7 برد /4باخت / 21 امتیاز
4-شهدای پاس همدان 12 بازی/ 6 برد / 6 باخت/ 18 امتیاز
5-ایران یاسا 11 بازی/ 5برد/ 6 باخت/ 15 امتیاز
6-شهرداری ساوه 11 بازی/ 2 برد/ 9 باخت /6امتیاز تیمی و 96 امتیاز انفرادی
7- مقابل صندوق قرض الحسنه امام سجاد(ع) 11 بازی/2برد/9باخت/6امتیاز تیمی و 87 امتیاز انفرادی

تیم تاکستان هم به دلیل غیبت چند جلسه ای حذف شد.