مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

اسامی 57 کاراته کای دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی اعلام

از سوی سرپرست دبیری فدراسیون؛
اسامی 57 کاراته کای دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی اعلام شد

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابی تیم ملی با شش روز تاخیر 11 اسفند ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود اسامی 57 کاراته کای دعوت شده به دومین مرحله از پیکارهای انتخابی را معرفی کرد.

محسن آشوری، سرپرست دبیر فدراسیون به سایت فدراسیون کاراته گفت: مرحله دوم مسابقات انتخابی بزرگسالان آقایان یازدهم اسفند ماه در سالن کبکانیان برگزارخواهد شد و نفراتی که مقام سوم مشترک را در اوزان مختلف رقابتهای انتخابی زنجان بدست آورده اند به همراه 45 نفر از کاراته کاهایی که از سوی کارشناسان فنی گزینش شده اند به روی تاتامی می روند.

وی افزود: برگزیدگان مرحله دوم به همراه اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی چین در سال گذشته و نفرات اول و دوم اوزان مختلف در انتخابی مرحله اول زنجان و مدال آوران امیدهای جهان در سال 2011 به اردو دعوت می شوند.

آشوری گفت: دعوت شدگان پیش از ورود به اردو صبح روز سه شنبه 16 اسفند ماه برای تست آمادگی جسمانی به آکادمی ملی المپیک می روند.

آشوری با اشاره به اینکه شرایط دعوت کاتاروها به اردوی تیم ملی متعاقباً اعلامی خواهد شد،در خصوص زمان برپایی اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه و رقابتهای آسیایی ازبکستان 23تا26 اسفند سالجاری برگزار خواهد شد و اردونشینان تمرینات 4 روزه ای را زیر نظر کادر فنی انجام می دهند .

وی در مورد برگزاری مرحله دوم انتخابی بانوان نیز گفت: پس از برگزاری جلسه ای با خانم اشرف امینی سرپرست نایب رئیسی بانوان در خصوص برگزاری رقابتهای انتخابی و تشکیل اردوهای بانوان تصمیم گیری خواهد شد.

وی اسامی دعوت شدگان را به این شرح معرفی کرد:
وزن 55-کیلوگرم: هامون درفشی از کرمانشاه، بهنام دهقان زاده از تهران، وحید انشانه گر از همدان، سعید رحمتی از زنجان، مهدی کریمی از آذربایجان غربی، مجید طحانی از اصفهان، مهدی طالبیان از اصفهان و مهدی هاشمیان از همدان.

وزن 60-کیلوگرم: مهدی ذوالقدری از قزوین، سعید انالی از اصفهان، سیروس کیخواه از سیستان و بلوچستان، علی گلابی از تهران، علیرضا اجدادی ازگیلان، حبیب حاتمی از تهران، اشکان خسروی از خوزستان، سعید بهرامی از همدان، محمد قاسمی از گیلان، سعید بیاد از زنجان، محمد غروبی از گیلان و مجید احمد زاده از فارس.

وزن67-کیلوگرم: بهنام محمدی از البرز، امیر رنجبران از قم، سعید احمدی از کرمانشاه، حمید حق وردی از اصفهان، محمد رضا بخشی لو از مرکزی، مهرداد پورشیب از ایلام، نیما شافعی از گیلان، حسن روحانی از زنجان، حسن غفاری از زنجان و محمد غلامحسینی از زنجان.

وزن 75-کیلوگرم: سعید حسنی پور از گیلان، رضا بهرام پور از مازندران، مرتضی شفاهی از آذربایجان غربی، کیوان بابان از کردستان، امیر بهادر یاری از البرز، حامد مرادی از البرز، صابر نجفی از قم، فرزاد عباس زاده از آذربایجان شرقی و هادی صفی از تهران.

وزن 84-کیلوگرم: شادمان وعیدی از کردستان، علیرضا رحمانی از قزوین، یزدان زمانی از تهران، عماد مژدهی از گیلان، فرخ خرمی از گیلان، صفر علی بیگدلی از قزوین، رضا عباسی از آذربایجان غربی، پیمان سلطانیان از کرمانشاه، منصور حسن بیگی از تهران و مازیار الهامی از زنجان.

وزن 84+کیلوگرم: پیام مرادی از مازندران، هادی عرب از اصفهان، امین عظیمی از تهران، مصطفی ایلان کشکولی از فارس، ایمان گل محمدی از اصفهان، سامان حیدری از کرمانشاه، محمد کریم زاده از البرز و علی اسدی از آذربایجان شرقی.

مدالهای طلا بین تهران،آذربایجان شرقی،گلستان و کرمان تقسیم شد

در رقابتهای کاتای انتخابی تیم ملی در تبریز؛
مدالهای طلا بین تهران،آذربایجان شرقی،گلستان و کرمان تقسیم شد

در پایان مبارزات کاتای انتخابی تیم های ملی کاراته در رده های مختلف سنی تهرانی ها بیشترین سهم را از مدالهای طلا داشتند، ضمن اینکه کاتاروهای آذربایجان شرقی، گلستان و کرمان هم در سه رده سکوی نخست را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در کاتا انفرادی رده سنی 14-15 سال، امیر بهادر تدین از تهران بر سکوی نخست قرار گرفت و به مدال طلا رسید.مهرداد امامی دیگر کاراته کا استان تهران مدال نقره را از آن خود کرد.امیر علی دوست محمدی از کرمان و امیر سالمی از البرز مشترکاً صاحب مدال برنز شدند

در پیکارهای رده سنی 16-17 سال نیز، مقداد ماهری از گلستان توانست با شکست دادن حریفان مقام نخست این رده را بدست آورد و صاحب مدال طلا شود.سمیع پاک ضمیر کاراته کای تهرانی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و مدال نقره را به گردن آویخت.معین حسین زاده از خراسان جنوبی و بهنام قاسمی از تهران عنوان مشترک سومی را از آن خود کردند

نفرات در رده سنی زیر 21 سال، سیروس خالقی از کرمان با شکست دادن تمامی حریفان به مدال طلا دست یافت.شایگان اسفندیاری از تهران دوم شد.سعید اروجی زاده از البرز و حمید رضا زاغیان از اصفهان مشترکاً مقام سوم را بدست آوردند.

در رقابتهای کاتای انفرادی بزرگسالان احد شاهین از آذربایجان شرقی به مدال طلا رسید و مسیح چیت ساز از اصفهان بر سکوی دوم ایستاد.فرید حقیقی از تهران و مسعود زارع از فارس مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند و نشان برنز را بین خود تقسیم کردند.

اما در بخش کاتای تیمی، تهران با ترکیب(امیر یاری، رضا خداشناس و جمشید حسینی) مقام نخست را کسب کرد، تیم فارس با ترکیب(مسعود زارع، محسن زارعی) در جای دوم ایستاد و 2 تیم اصفهان با ترکیب(علی شاه زیدی، محمد علی شاه زیدی و حمید رضا زاغیان) و اصفهان ز با ترکیب (مسعود باقرپور، علی مردانی و عرفان مرادی) مشترکاً عنوان سومی را بدست آوردند.

بانوان سبک شیتوریو شوکوکای یونیون 11 اسفند به روی تاتامی می روند

برای انتخاب مسافران آسیایی؛
بانوان سبک شیتوریو شوکوکای یونیون 11 اسفند به روی تاتامی می روند

مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی سبک شیتوریو شوکوکای یونیون کاراته بانوان پنجشنبه 11 اسفند به میزبانی تهران برگزار می شود.

محمد متقیان نژاد رئیس سبک شیتوریو شوکوکای یونیون به سایت فدراسیون کاراته گفت: پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی بانوان سبک شیتوریو شوکوکای یونیون پنجشنبه 11اسفند با هدف انتخاب قهرمانان این سبک و انتخاب برترینها برای اعزام به مسابقات آسیایی سریلانکا انجام می شود.

وی افزود: در این انتخابی بیش از 400 کاراته کا از 18 استان کشور در بخش کاتا و کومیته تیمی و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

طلای کاتای تیمی بزرگسالان به تهران رسید

در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته در تبریز؛
طلای کاتای تیمی بزرگسالان به تهران رسید

در نخستین روز از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در بخش آقایان،تیم تهران مقام اول مسابقات کاتای تیمی بزرگسالان را از آن خود کرد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در نخستین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته که از امروز (شنبه 29 بهمن)در تبریز آغاز شده است، در بخش کاتای تیمی بزرگسالان که 35 تیم شرکت داشتند، تیم تهران با ترکیب(امیر یاری، رضا خداشناس و جمشید حسینی) مقام نخست را کسب کرد، تیم فارس با ترکیب(مسعود زارع، محسن زارعی) در جای دوم ایستاد و 2 تیم اصفهان با ترکیب(علی شاه زیدی، محمد علی شاه زیدی و حمید رضا زاغیان) و اصفهان ز با ترکیب (مسعود باقرپور، علی مردانی و عرفان مرادی) مشترکاً عنوان سومی را بدست آوردند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته جمعه 5 اسفند برگزار م

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته خبر داد؛
مرحله دوم انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته جمعه 5 اسفند برگزار می شود

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته که برای نظارت بر مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان روز پنج شنبه به زنجان رفته بود، سطح مسابقات را بسیار بالا توصیف کرد و از حضور پرشور کاراته کاران ابراز رضایت کرد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته،محسن آشوری در گفت و گو با اپینا در خصوص رقابتهای انتخابی روز پنج شنبه گفت: مسابقات چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت در سطح بالایی برگزار شد و شرکت کنندگان نیز آمادگی خوبی داشتند و بسیار با انگیزه ظاهر شدند.ضمن اینکه قضاوتهای خوب داوران سبب شد تا مسابقات بدون هیچ مشکلی به اتمام برسد.

آشوری در خصوص حضور برخی مربیان در سالن و انتخاب مربیان تیم ملی، تصریح کرد: نفراتی که در سالن حضور داشتند به عنوان کارشناس حاضر شدند تا برخی نفرات را به غیر از نفرات اول تا سوم انتخاب کنند، به طور مثال برخی بازیکنان نمایش قابل قبولی داشتند، اما به هرحال نتوانستند در جایگاه اول تا سوم مشترک قرار بگیرند، از این رو مربیان حاضر در سالن مبارزه کاراته کاها را زیر نظر داشتند و نفراتی را به ما معرفی کردند. در خصوص مربیان تیم ملی باید بگویم هنوزهیچ چیز قطعی نیست.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که اکنون چه نفراتی در تیم ملی حضور خواهند داشت و برنامه تیم ملی به چه نحوی است، افزود: اکنون 4 نفر در هر وزن مقام آوردند و نفراتی هم توسط کارشناسان به ما اعلام شدند، برنامه فدراسیون بدین نحو است که نفرات انتخاب شده توسط کارشناسان که مقامی را در مسابقات به دست نیاوردند به همراه نفراتی که در مسابقات روز پنج شنبه، عنوان سوم مشترک را کسب کردند. روز جمعه آینده( 5 اسفند ماه) طی یک مسابقه انتخابی خود را دوباره محک بزنند و در هر وزن یک نفر انتخاب خواهد شد. البته در برخی وزنها با توجه به پتانسیل بالا امکان حضور 2 نفر نیز خواهد بود و در پایان این نفرات به همراه کسانی که مقام اول و دوم مسابقات کشوری را به دست آوردند و همچنین بازیکنان حاضر در مسابقات آسیایی سال گذشته در قالب یک تیم به اردو خواهند رفت.