مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

سلیمی مسوول کمیته روابط بین الملل فدراسیون کاراته است

توضیح روابط عمومی فدراسیون کاراته در مورد یک خبر

سلیمی مسوول کمیته روابط بین الملل فدراسیون کاراته است



بر اساس حکم رئیس فدراسیون کاراته که در تاریخ سی آبان سال 89 صادر شده است، مرتضی سلیمی مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون کاراته است و از آن تاریخ به بعد محمد هادی نجفی در این کمیته مسئولیتی نداشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، محمد هادی نجفی سال گذشته به عنوان مسئول کمیته روابط بین الملل منصوب شد اما با توجه به کم کاری و عدم حضور در فدراسیون این مسئولیت به مرتضی سلیمی واگذار شد.

با توجه به مکاتبات و مراودات روزمره فدراسیون کاراته با فدراسیون جهانی و فدراسیون سایر کشورها لازم بود که این تغییر صورت گیرد و فردی عهده دار این مسئولیت شود که حضوری دائم در فدراسیون داشته باشد.

با توجه به اینکه حفظ شان و جایگاه کارکنان فدراسیون از موارد مورد تاکید مسئولان این فدراسیون است، ترجیح داده شد تا این برکناری رسانه ای نشود؛ اما متاسفانه آقای نجفی بر رسانه ای شدن استعفا از مسئولیتی که بر عهده نداشته اند تاکید داشتند.

لازم به ذکر است مرتضی سلیمی مسوول کمیته روابط بین الملل فدراسیون کاراته،دارای مدرک فوق لیسانس ام بی ای است و لیسانس مترجمی زبان دارد.

برنامه هفته دوم سوپر لیگ کاراته اعلام شد

از سوی سازمان لیگ

برنامه هفته دوم سوپر لیگ کاراته اعلام شد

هفته دوم دور رفت سوپر لیگ قهرمانی باشگاه‌‎های کاراته کشور(آقایان) سی و یک شهریور ماه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفته دوم دور رفت سوپر لیگ قهرمانی باشگاه کاراته کشور (آقایان) 31 شهریور در مجموعه ورزشی شهید دستگردی(پاس)در دو مرحله برگزار خواهد شد.برنامه مسابقات به شرح زیر است:

مرحله اول :
باشگاه مقاومت – دانشگاه آزاد اسلامی
مناطق نفت خیز جنوب- دانشگاه آزاد علی آباد کتول،
ارژن فارس- صنعت برق هرمزگان،
پاس همدان – فولاد مبارکه سپاهان،
شهرداری بندرعباس - سپاهان نوین

مرحله دوم :
مناطق نفت خیز جنوب- دانشگاه آزاد اسلامی
ارژن فارس- باشگاه مقاومت
پاس همدان- دانشگاه آزاد علی آباد کتول
شهرداری بندرعباس- صنعت برق هرمزگان
سپاهان نوین- فولاد مبارکه سپاهان
گفتنی است؛ وزن‌کشی این هفته از رقابتها روز چهارشنبه 30 شهریور ماه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان انجام خواهد شد.  

اعضای تیم ملی امشب وارد تهران می‌شوند

پس از کسب 3 مدال طلا و 5 مدال برنز؛

اعضای تیم ملی امشب وارد تهران می‌شوند

اعضای تیم ملی کاراته اعزامی به مسابقات بین المللی ترکیه بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی وارد تهران می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، اعضای تیم ملی جوانان، امید و زیر 21 سال پس از حضور در مسابقات ترکیه که به کسب 3 مدال طلا و 5 برنز منجر شد بامداد فردا وارد تهران می شوند.

برای تیم ایران در این مسابقات، سجاد حیاتی، شهاب نوروزی و محمد شایگان طلا گرفتند، عماد مژدهی، فرزام شفیعی، امیرعلی زنجانی و ابوالفضل شهرجردی و مهران قربانعلی پور مدال برنز گرفتند.

علیرضا کتیرایی سرمربی، اکبر عبدولی مربی و حسین محمودی سرپرست تیم اعزامی به این مسابقات بودند.

گردهمایی سراسری نواب رئیسه کاراته استان‌ها در تهران



گردهمایی سراسری نواب رئیسه کاراته استان‌ها در تهران
به گزارش خبرنگار سایت فدراسیون کاراته جلسه گردهمایی سراسری نواب رئیسه استانها به همراه سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته چهارشنبه 30 شهریور ماه در آمفی تئاتر ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.

در این گردهمایی نواب رئیسه پیرامون مسائل و مشکلاتشان با سرپرست نایب رئیس بانوان به بحث و تبادل نظر می‌نشینند تا در فع این مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

طبق همین گزارش حاکی است: فرمهایی برای نواب رئیسه ایمیل شده تا اسامی مربیان، داوران و ورزشکارانشان را به همراه سبکها و درجاتشان در این جلسه به همراه داشته باشند تا مسئولین فدراسیون آشنایی بیشتری از وضعیت کاراته کاها، مربیان و داوران استانها به دست بیاورند.

مقرر است که در این گردهمایی کمیته‌ها و مسئولان این کمیته‌ها به نواب رئیسه معرفی شوند.

برای مسابقات جهانی آماده ایم/ جانبداری داوران در ترکیه مشهود است

کتیرایی در گفت و گو با سایت فدراسیون:
برای مسابقات جهانی آماده ایم/ جانبداری داوران در ترکیه مشهود است

مربی تیم ملی کاراته جوانان امید ایران گفت: از عملکرد تیم ملی در مسابقات بین‌المللی ترکیه راضی هستم و قول می‌دهم که در فرصت باقیمانده تا آغاز مسابقات جهانی جوانان امید که مهر ماه در مالزی برگزار می‌شود تیم به آمادگی کامل برساند و برای کشور افتخارآفرین باشد.

علیرضا کتیرایی در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته با اشاره به کسب سه مدال طلا و 4 برنز از سوی اعضای تیم جوانان امید در مسابقات بین‌المللی ترکیه تصریح کرد:نفرات تیم ملی به غیر از یکی، دو نفر انتظارات مرا برآورده کردند و کادر فنی و مسئولان فدراسیون نسبت به کسب نتیجه مطلوب در مسابقاتت جهانی امیدوار کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع تیم سه نفر از اعضا برای اولین بار بود که در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کردند گفت: این نفرات خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند و شهاب نوروزی موفق به کسب مدال طلا و فرزام شفیعی موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی در بخشی دیگر از این گفتگو تصریح کرد که می‌توانستیم حداقل یک مدال طلای دیگر داشته باشیم اما متاسفانه شاهین جعفری در مسابقه پای فینال مصدوم شد و به بیمارستان رفت.

وی به شرایط برگزاری مسابقات ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این مسابقات جانبداری از تیم میزبان مشهود بود و حتی تا جایی که جدول مسابقات دو بار در طول برگزاری بازیها تغییر کرد.

کتیرایی در خصوص اینکه کمتر از یک ماه دیگر باید تیم ملی را در مسابقات جهانی مالزی هدایت کند گفت:روند آماده‌سازی تیم ملی تاکنون به شکل ایده آل پیش رفته و ظرف یک ماه آینده تلاش خواهم کرد تیم را به آمادگی نهایی برسانم تا در مسابقات جهانی افتخارآفرین باشند.