مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

پیامک‎های طنز شریعتی و نظرات جالب دخترش

 

  
پیامک‌هایی با موضوع دکتر علی شریعتی که در دو سال اخیر در درون موبایل‌ها دست به دست شده، بارها محل بحث بوده است. گروهی معتقدند که این پیامک‌ها برای تخرب افکار و اندیشه‌های وی ایجاد شده و از این موبایل به موبایل دیگر منتقل می‌شوند.دوستداران دکتر شریعتی اصرار دارند که با این روند و ادامه این پیامک‌ها جایگاه وی در جامعه مخدوش خواهد شد. 

ادامه مطلب ...

کلاس مربیگری کاراته در شیراز برگزار شد

کلاس مربیگری کاراته در شیراز برگزار شد

کلاس مربیگری درجه یک، دو و سه بانوان و آقایان استان فارس به مدت 4 روز برگزار شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در این کلاس که به مدت 4 روز برگزار شد، 74 نفر در دو بخش بانوان و آقایان حضور داشتند.
مهرنوش همت و بهاره محمد پور مدرسی کلاس بانوان و کریم نجات و سروش سروش نیا نیز مدرس کلاس آقایان بودند.

کلاس مربیگری درجه یک، دو و سه در خوزستان برگزار می شود

کلاس مربیگری درجه یک، دو و سه در خوزستان برگزار می شود

کلاس مربیگری درجه یک، دو و سه 24 اسفند ماه و طی سه روز در استان خوزستان برگزار می شود.

یوسف گرشاسبی، دبیر کمیته مربیان در همین ارتباط به سایت فدراسیون کاراته گفت: این کلاس در دو بخش بانوان و آقایان خواهد بود و مربیان سبکهای کنترلی و آزاد می توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: من به همراه اکبر اکرامی و مجید باغدارنیا مدرسین کلاس آقایان در دوبخش تئوری و عملی هستیم و زهره آرمان نیز مدرس بانوان خواهد بود.

گفتنی است، این کلاس تا 27 اسفند ماه ادامه دارد.

مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک بایاکورن برگزار شد



اولین دوره مسابقات قهرمان کشوری سبک بایاکورن کاراته بانوان در سالن بعثت تهران برگزار شد.

 دراولین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک بایاکورن که با حضور 200 کاراته کا از استانهای فارس، آذربایجان غربی، تهران، البرز، مرکزی وکردستان در تمام رده های سنی و کمربندی و در دو رشته کاتا و کومیته انفرادی برگزار شد، تیم تهران مقام قهرمانی رسید، تیم آذربایجان غربی در مکان دوم قرار گرفت تیمهای البرز و مرکزی به ترتیب سوم و چهارم شدند.

انتخابی های وزن منهای 55 کیلوگرم تکرار می شود!!!

به منظور برطرف شدن هر گونه شبهه؛
انتخابی های وزن منهای 55 کیلوگرم تکرار می شود

دبیر فدراسیون کاراته گفت: برای برطرف شدن هر گونه شبهه مبنی بر حمایت سرمربی تیم ملی بزرگسالان از نفر فیکس وزن منهای 55 کیلوگرم، رقابتهای انتخابی این وزن تکرار می شود.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، طی چند روز گذشته صحبتهایی در خصوص حمایت سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران ازنفر اصلی وزن منهای 55 کیلوگرم مطرح شد که بر اساس این صحبتها نسبت فامیلی وحید حسنی پور با سرمربی تیم ملی دلیل اصلی فیکس شدن این کاراته کا عنوان گردید.

در این خصوص محسن آشوری اظهار داشت: این موضوع را بررسی کردیم و برای اینکه هیچ گونه شبهه و تردیدی وجود نداشته باشد مسابقات انتخابی وزن منهای 55 کیلوگرم را تکرار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به سلامت کار سرمربی تیم ملی کاراته اعتقاد کامل دارد گفت: فقط برای اینکه شبهه و تردید برای فردی باقی نماند تصمیم به برگزاری مجدد انتخابی گرفتیم.

دبیر فدراسیون کاراته عنوان کرد: تمام هدف ما این است تا تیم ملی در عدالت کامل شکل بگیرد و اجازه نمی دهیم تردیدی در این میان وجود داشته باشد.
آشوری گفت: محمد شایگان، وحید حسنی پور، مجید حسن نیا و مهدی حاتمیان به زودی به مصاف هم می روند تا نفر اصلی وزن منهای 55 کیلوگرم ایران برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی مشخص شود.

وی در پایان تاکید کرد: هر کومیته کایی که در این انتخابی جدید برنده شود مورد تایید مسئولان فدراسیون و کادر فنی خواهد بود و به عنوان نفر فیکس معرفی می شود.