مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

برگزاری مسابقات کشوری سبک شوتوکان WSKF

برگزاری مسابقات کشوری سبک شوتوکان WSKF

 مسابقات قهرمان کشوری سبک شوتوکان WSKF دربخش مردان به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

 این مسابقات 13 و 14 تیرماه دربخش های کاتا و کومیته در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود. مسابقات بخش کاتا فقط در بخش انفرادی انجام خواهد شد.

مسابقات کومیته رده سنی جوانان در اوزان (50-، 55-، 60-، 67-، 75- و 75+) برگزار خواهد شد.

کاراته کاهای رده سنی بزرگسالان هم در اوزان (55-، 60-، 67-، 75-، 84- و 84+) به رقابت می پردازند.

همچنین مبارزات آزاد (جیو کومیته) نیز در وزن های 70- و 70+ انجام خواهد شد.

اخبار سبکهای بایاکورن، شیتوریو شوکوکای یونیون، شوتوکان jks، شین دای، کیوکوشین ufk، اویاما کاراته، پرفکت کاراته و کیوکوشین ایران

اخبار سبکی

 سبکهای بایاکورن، شیتوریو شوکوکای یونیون، شوتوکان jks، شین دای، کیوکوشین ufk، اویاما کاراته، پرفکت کاراته و کیوکوشین ایران برنامه های خود را طی روزهای 5 تا 7 تیر ماه به اجرا در می آورند.

 سبک بایاکورن در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور آقایان خود را 6 و7 تیر ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار کند.

*آزمون دان یک تا 5 آقایان سبک شیتوریو شوکوکای یونیون و دان یک تا 3 بانوان این سبک 7 تیر ماه به صورت مجزا در مرکز سبک برگزار خواهد شد.

*شبک شوتوکان jks یک دوره کلاس ارتقاء داوری آقایان و بانوان تا درجهRC را 6 و 7 تیر ماه در اصفهان برگزار می کند.

*استاژ فنی عملی مربیان سبک شین دای در بخش بانوان 7 و 8 تیر ماه در تهران انجام می گردد.

*نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آقایان سبک کیوکوشینUFK در 4 رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان 7 تیر ماه در استان یزد برگزار می شود.

*استاژ آموزشی آقایان سبک اویاما کاراته در بخش کاتا 30 خرداد ماه در استان مرکزی انجام خواهد شد.

*سبک پرفکت کاراته هم در نظر دارد آزمون دان یک تا 4 آقایان خود را 31 خرداد ماه در تهران برگزار نماید.

*آزمون دان یک تا 4 آقایان سبک کیوکوشین ایران 5 تیر ماه، آزمون دان یک تا 3 و استاژ فنی عملی مربیان در بخش بانوان 7 تیر ماه در تهران برگزار خواهد گردید.

ستاد انتخابات کشور نتایج شمارش آراء تا ساعت 19 روز شنبه 25 خرداد را اعلام کرد .

1392/3/25 شنبه
جدیدترین نتایج شمارش آراء تاساعت19
ستاد انتخابات کشور نتایج شمارش آراء تا ساعت 19 روز شنبه 25 خرداد را اعلام کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ ستاد انتخابات کشور نتایج شمارش آراء تا ساعت 19 روز شنبه 25 خرداد را اعلام کرد .
 بنابر این گزارش در اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است : پیرو اعلام قبلی نتایج آراء انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تا ساعت ( 19 ) روز شنبه 25 خرداد ماه 1392 از مجموع 58764 شعبه اخذ رأی نتیجه شمارش آراء در (52424 ) شعبه بدین شرح اعلام می شود :

 کل آراء مأخوذه : 32189621
 کل آراء صحیح : 31106865

 که به ترتیب به نامزدهای زیر تعلق دارد :

 1- آقای حسن روحانی 16413281 رأی
 2- آقای محمد باقر قالیباف 5073652 رأی
 4- آقای سعید جلیلی 3665234 رأی
 3- آقای محسن رضائی میرقائد 3593507 رأی
 5- آقای علی اکبر ولایتی 1969351 رأی
 6-آقای سید محمد غرضی 391840 رأی

 لازم به ذکر است نتایج تکمیلی متعاقباً اعلام می گردد .

دبیر فدراسیون کاراته خبر داد؛ تیم ملی کاراته در مسابقات غرب آسیا شرکت می کند

دبیر فدراسیون کاراته خبر داد؛
 تیم ملی کاراته در مسابقات غرب آسیا شرکت می کند

 دبیر فدراسیون کاراته گفت: تیم های ملی مردان و زنان کاراته ایران در دومین دوره رقابتهای قهرمانی غرب آسیا شرکت می کنند.

محسن آشوری در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته ادامه داد: دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی غرب آسیا( 11 الی 16 شهریور ماه) به میزبانی شهر امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد.

وی افزود: فدراسیون غرب آسیا دعوتنامه مسابقات را برای فدراسیون های عضو ارسال کرده که بر این اساس تیم های ملی مردان و زنان ایران در رقابتهای فوق شرکت خواهند کرد.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه در مسابقات امسال رقابتهای بخش بانوان نیز برای نخستین بار برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در بخش بانوان به غیر از کاتای تیمی که همه کشورها در آن حضور خواهند داشت، بر اساس سهمیه بندی از 7 فرصت دیگر می توانیم در 4 فرصت نماینده داشته باشیم.

آشوری ادامه داد: در بخش مردان نیز جدا از کاتای تیمی که با حضور نمایندگان تمام کشورها برگزار می شود از 8 فرصت باقی مانده فقط در 5 فرصت می توانیم نماینده اعزام کنیم.
وی با تاکید بر اینکه رقابتهای غرب آسیا با ششمین مرحله لیگ جهانی که 17 و 18 شهریور ماه در ترکیه برگزار می شود فاصله زمانی اندکی دارد، عنوان کرد: به زودی نشستی با کادر فنی خواهیم داشت تا علاوه بر مشخص کردن ترکیب اعزامی به این دو رویداد طوری برنامه ریزی کنیم تا در اردن و ترکیه نتایج خوبی بدست آوریم.

دبیر فدراسیون کاراته عنوان کرد: موفقیت و قهرمانی در رقابتهای غرب آسیا می تواند آغازی برای کسب نتایج درخشان در مسابقات آسیایی امارات باشد.

انتخابات کاراته فرمایشی یا نمایشی؟!

انتخابات کاراته فرمایشی یا نمایشی؟!
 
 
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته با چهار نامزد برگزار شد که از همان ابتدا محمد با توانی یکی از کاندیداها غایب بود، مجید باغدارنیا و محمد علی زمانی هم به سود علیرضا سمندر کنار رفتند، تا سمندر رییس جدید این فدراسیون بعد از سرپرستی چند ماهه لقب بگیرد.
 به گزارش سرویس ورزشی "ندای انقلاب" ، هر چند برگزاری این انتخابات تنها در فاصله چند روز مانده به انتخاب دولت جدید حرف و حدیث های تازه ای را همراه دارد و هر آن امکان آن وجود دارد که عدم تطابق نظرات وزیر جدید با رییس فدراسیون منجر به کنار رفتن سمندر از سمتش شود.


در هر صورت کاراته پر حاشیه و بدون ثبات مدیریتی بر خلاف دیگر رشته های رزمی که حال و هوای المپیکی شده را نیز در سر می پروراند و در طول ۲۰ دوره برگزاری مجمع ۱۰ رییس فدراسیون به خود دیده که آخرین آن همین علیرضا سمندر است و تقریبا همین یک سال قبل بود که انتخابات آن با پیروزی محمد صادق فرجی به پایان رسید.


موضوعی که حمید سجادی معاون وزارت ورزش به آن اذعان دارد و در این مجمع هم با اشاره به اینکه در طول فعالیتش در این وزارت خانه تا به حال در سه انتخابات کاراته در آن حضور داشته است.
انتهای پیام/