مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مرحله دوم انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته جمعه 5 اسفند برگزار م

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته خبر داد؛
مرحله دوم انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته جمعه 5 اسفند برگزار می شود

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته که برای نظارت بر مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان روز پنج شنبه به زنجان رفته بود، سطح مسابقات را بسیار بالا توصیف کرد و از حضور پرشور کاراته کاران ابراز رضایت کرد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته،محسن آشوری در گفت و گو با اپینا در خصوص رقابتهای انتخابی روز پنج شنبه گفت: مسابقات چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت در سطح بالایی برگزار شد و شرکت کنندگان نیز آمادگی خوبی داشتند و بسیار با انگیزه ظاهر شدند.ضمن اینکه قضاوتهای خوب داوران سبب شد تا مسابقات بدون هیچ مشکلی به اتمام برسد.

آشوری در خصوص حضور برخی مربیان در سالن و انتخاب مربیان تیم ملی، تصریح کرد: نفراتی که در سالن حضور داشتند به عنوان کارشناس حاضر شدند تا برخی نفرات را به غیر از نفرات اول تا سوم انتخاب کنند، به طور مثال برخی بازیکنان نمایش قابل قبولی داشتند، اما به هرحال نتوانستند در جایگاه اول تا سوم مشترک قرار بگیرند، از این رو مربیان حاضر در سالن مبارزه کاراته کاها را زیر نظر داشتند و نفراتی را به ما معرفی کردند. در خصوص مربیان تیم ملی باید بگویم هنوزهیچ چیز قطعی نیست.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که اکنون چه نفراتی در تیم ملی حضور خواهند داشت و برنامه تیم ملی به چه نحوی است، افزود: اکنون 4 نفر در هر وزن مقام آوردند و نفراتی هم توسط کارشناسان به ما اعلام شدند، برنامه فدراسیون بدین نحو است که نفرات انتخاب شده توسط کارشناسان که مقامی را در مسابقات به دست نیاوردند به همراه نفراتی که در مسابقات روز پنج شنبه، عنوان سوم مشترک را کسب کردند. روز جمعه آینده( 5 اسفند ماه) طی یک مسابقه انتخابی خود را دوباره محک بزنند و در هر وزن یک نفر انتخاب خواهد شد. البته در برخی وزنها با توجه به پتانسیل بالا امکان حضور 2 نفر نیز خواهد بود و در پایان این نفرات به همراه کسانی که مقام اول و دوم مسابقات کشوری را به دست آوردند و همچنین بازیکنان حاضر در مسابقات آسیایی سال گذشته در قالب یک تیم به اردو خواهند رفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد