مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

دبیر فدراسیون کاراته: اگر اسپانسر بگیریم به اندونزی می رویم

دبیر فدراسیون کاراته: اگر اسپانسر بگیریم به اندونزی می رویم
 

دبیر فدراسیون کاراته گفت که در صورت یافتن یک اسپانسر خوب، تیم های ملی ایران به مسابقات کاراته وان اندونزی اعزام خواهند شد.


محسن آشوری در گفت و گو با خبر نگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: مسابقات کاراته وان اندونزی (لیگ جهانی کاراته) 2 و 3 تیر ماه در جاکارتا برگزار خواهد شد که در صورت یافتن اسپانسر خوب، حتما به این مسابقات می رویم ولی تا الان که اسپانسر خوبی پیدا نکرده ایم.


وی افزود: با یکی ، دو اسپانسر صحبت کرده ایم و آنها هم قولهایی داده اند اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. هر زمان که مسائل مالی قطعی شود در مورد بقیه مسائل اعزام تصمیم می گیریم.


دبیر فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشخص می شود که آیا تیم های ملی ایران به این رقابت ها اعزام می شوند یا خیر، گفت: حدودا یک ماه دیگر همه چیز قطعی می شود. البته مساله مجوز شورای برون مرزی هم مطرح است که خوشبختانه مسولان وزارت ورزش با فدراسیون کاراته در این زمینه تعامل خوبی دارند. آنها هم می دانند که این دیدار تدارکاتی می تواند خوب باشد و حمایت خواهند کرد.


وی در مورد این که در صورت قطعی شدن این اعزام با چند کاراته کا به اندونزی می روید، ادامه داد: اگر همه چیز درست باشد با ترکیب کامل در هر دو بخش مردان وزنان خواهیم رفت چرا که می خواهیم ملی پوشان را قبل از مسابقات قهرمانی آسیا محک بزنیم.


آشوری در مورد رفتن وحید خواجه حسینی به امارات برای قبول سرمربیگری تیم ملی این کشور گفت: حضور مربیان ایرانی در دیگر کشورها خیلی خوب است و توانمندی کاراته ایران را نشان می دهد. او دو روز پیش به این کشور رفته و جای مهدی عموزاده دیگر مربی ایرانی در امارات را خواهد گرفت.


تیم ملی کاراته ایران سفر به کاراته وان مسکو را هم در برنامه داشت که به دلیل عدم تایید کادر فنی به این سفر نرفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد