مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مربی تیم ملی کاراته:مبارزات امروز با گذشته تفاوت کرده است؛

مبارزات امروز با گذشته تفاوت کرده است؛
روحانی: هیچ تفاوتی میان اردونشین ها قائل نیستیم
مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: امروزه کاراته کاها با کسب 2 یا 3 امتیاز به حفظ نتیجه می پردازند درحالیکه در زمان گذشته تا آخرین لحظه مبارزات هجومی، دنبال می شد.
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ "حسین روحانی" گفت: طبق برنامه تمرینات تیم ملی انجام شده و تاکنون اردوهای خوبی داشتیم از لحاظ فنی و بدنی هم کاراته کاها روز به روز روند رو به رشدی داشته و تا زمان شرکت در مسابقات رسمی آمادگی لازم را کسب می کنند.

وی افزود: در مرحله هفتم اردو که از روز شنبه آغاز می شود بعد از برگزاری مسابقه انتخابی تیم امید، اردوی تیم ملی را با انجام تمرینات تاکتیکی و بدنسازی دنبال می کنیم.

روحانی با تاکید بر اینکه از هیچ کمکی به تیم ملی دریغ نمی کند، گفت: به لحاظ اینکه در مسابقات زیادی شرکت کرده و تجربه حضور در رقابتهای مختلف رادارم تجربه ام را در اختیار بازیکنان قرار می دهم و با توجه به اینکه مدت زیادی نیست که از حضورم در میادین می گذرد تقریباً اکثر حریفان را می شناسم و نسبت به آنها شناخت لازم را دارم. با این اوصاف شرایط حریفان مطرح خارجی را برای کاراته کاهای ایران تشرح می کنم.

وی ادامه داد: شرایط مسابقه دادن با گذشته فرق کرده و با آمدن تاکتیک های جدید، کسب امتیاز هم دشوار تر شده و هر بازیکن با بدست آوردن 2 یا 3 امتیاز تنها به اداره کردن بازی می پردازد.

مربی تیم ملی گفت: حضور تک ستاره ها در کشورهای مختلف، باعث شده تا تمرکز مان روی تمام کشورها باشد و با توجه به شرایط مسابقه نسبت به آن برنامه ریزی کرده و تمریناتمان را ادامه دهیم.

روحانی در خصوص مشکل تنفسی کاراته کاهای ایران در سال های اخیر که همواره وجود داشته است، تصریح کرد: این موضوع طبیعی است که بازیکنان با توجه به شرکت در مسابقات مختلف از شرایط اوج به دور باشند و بدنهایشان دچار افت شود اما تمرینات تیم ملی به گونه ای بوده که هر روز بازیکنان به شرایط ایده آل نزدیک تر می شوند. ضمن اینکه حضور در حداقل 5 مسابقه می تواند برای کاراته کاها بهتر باشد و راحت تر وارد میدان مبارزه شوند.

وی در خصوص شرایط مصدومان تیم ملی گفت: همه کاراته کاها باید پس از سپری کردن دوران نقاهت خود به اردوی تیم ملی بازگردند و برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد