مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

بخشی از جایزه قهرمان کاراته جهان پرداخت شد




ورزش ایرانی: مسؤلان فدراسیون کاراته بخشی از جایزه بیست میلیون تومانی امیر مهدی‌زاده قهرمانی مسابقات جهانی پاریس را پرداخت کردند.

به گزارش فارس، تیم ملی کاراته ایران اواخر سال گذشته با حضور در بیست ‌و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا و یک نقره و یک برنز(کومیته‌ تیمی) در مکان پنجم توزیع مدا‌ل‌ها قرار گرفت.

محمدصادق فرجی رئیس وقت فدراسیون کاراته قول داد که به مدال آوران مسابقات قهرمانی جهانی در فرانسه به ترتیب مبالغ 20 ، 10 و 5 میلیون تومان بپردازد، اما چندی بعد و قبل از اینکه بتواند به قولش عمل کند بازنشسته شد و جای خود را به علیرضا سمندر داد.

سرپرست جدید فدراسیون کاراته بنا به وعده‌ای که مسؤلان سابق فدراسیون داده بودند دست به کار شد و هفته گذشته اعلام کرد که بنابر مشکلات مالی حاکم بر فدارسیون کاراته جوایز قهرمانان را در چند مرحله پرداخت خواهد کرد. گویا طی یکی دو روز گذشته مهدی زاده 7 میلیون تومان از جایزه بیست میلیون تومانی خود را پرداخت کرده است.

امیر مهدی زاده در تایید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: طی یکی دو روز گذشته برای انجام کاری راهی فدراسیون شدم و در همان روز هم مسؤلان فدراسیون اعلام کردند که بخشی از جایزه مربوط به مسابقات جهانی من آماده است و برای دریافت آن باید اقدام کنم. همان روز از سرپرست جدید فدراسیون مبلغ 7 میلیون تومان دریافت کردم. البته قرار است کل جایزه‌ای که مسؤلان فدراسیون وقت قول آن را داده بودند در چند مرحله به من پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مدال آوران دیگر که در بخش انفرادی و تیمی در فرانسه مدال آوری کرده بودند نیز جایزه خود را دریافت کردند یا خیر، گفت: سمندر به همه مدال آوران در مسابقات جهانی قول پرداخت جایزه را داده بود، اما هنوز اطلاعی از این موضوع ندارم که جایزه آنها پرداخت شده یا خیر. بنده نفر اول بودم که جایزه خود را دریافت کردم و فکر می‌کنم طی یکی دو روز آینده آنها نیز جایزه‌‌های خود را دریافت کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد