مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

دبیر فدراسیون کاراته:مشکلات مالی رفع شود، به اندونزی می‌رویم

در گفتگو با مهر عنوان شد؛
مشکلات مالی رفع شود، به اندونزی می‌رویم/ پدیده‌ها به تیم ملی دعوت می‌شوند
دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه تا اواسط تیرماه سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته ایران معرفی می‌شوند، گفت: در صورتی که بتوانیم شرایط مالی لازم را فراهم کنیم تیم ملی به رقابتهای کاراته وان اندونزی اعزام خواهد شد.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم‌های ملی کاراته ضمن بیان مطلب فوق افزود: تیم ملی کاراته، اردوهای مقطعی خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا پیگیری می‌کند. در تلاش هستیم این تیم را قبل از اعزام به امارات، در چند میدان بین‌المللی شرکت دهیم.

وی با بیان اینکه حضور در تورنمنت‌های سطح بالا بخصوص رقابتهای کاراته وان برای کاراته اهمیت بسیاری دارد، اظهار داشت: همه به این مسئله واقف هستند و کادر فنی هم در این مورد توضیحات لازم را ارائه داده است ولی باید شرایط مالی لازم را داشته باشیم.

دبیر فدراسیون کاراته ادامه داد: رقابتهای کاراته وان اندونزی روزهای اول و دوم تیرماه در اندونزی برگزار می‌شود. در تلاش هستیم هزینه لازم برای انجام این سفر را فراهم کنیم.

وی در مورد انتخاب کادر فنی تیم‌های نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی این رده سنی برای حضور در اردوی تیم ملی 4 و 7 تیرماه برگزار می‌شود. قبل از انجام این مسابقات نیز کادر فنی را معرفی می‌کنیم تا بعد از پایان مسابقات انتخابی، اردوی آماده‌سازی را تشکیل دهیم.

آشوری در مورد تغییر احتمالی ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ترکیب اصلی تیم ملی از بین نفرات حاضر در اردو انتخاب خواهد شد. البته درهای تیم ملی بسته نیست و اگر کاراته‌کایی بتواند در اندازه‌های یک پدیده خود را در کاراته ایران مطرح کنند، به اردو دعوت می‌شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد