مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

انتخابی های وزن منهای 55 کیلوگرم تکرار می شود!!!

به منظور برطرف شدن هر گونه شبهه؛
انتخابی های وزن منهای 55 کیلوگرم تکرار می شود

دبیر فدراسیون کاراته گفت: برای برطرف شدن هر گونه شبهه مبنی بر حمایت سرمربی تیم ملی بزرگسالان از نفر فیکس وزن منهای 55 کیلوگرم، رقابتهای انتخابی این وزن تکرار می شود.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، طی چند روز گذشته صحبتهایی در خصوص حمایت سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران ازنفر اصلی وزن منهای 55 کیلوگرم مطرح شد که بر اساس این صحبتها نسبت فامیلی وحید حسنی پور با سرمربی تیم ملی دلیل اصلی فیکس شدن این کاراته کا عنوان گردید.

در این خصوص محسن آشوری اظهار داشت: این موضوع را بررسی کردیم و برای اینکه هیچ گونه شبهه و تردیدی وجود نداشته باشد مسابقات انتخابی وزن منهای 55 کیلوگرم را تکرار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به سلامت کار سرمربی تیم ملی کاراته اعتقاد کامل دارد گفت: فقط برای اینکه شبهه و تردید برای فردی باقی نماند تصمیم به برگزاری مجدد انتخابی گرفتیم.

دبیر فدراسیون کاراته عنوان کرد: تمام هدف ما این است تا تیم ملی در عدالت کامل شکل بگیرد و اجازه نمی دهیم تردیدی در این میان وجود داشته باشد.
آشوری گفت: محمد شایگان، وحید حسنی پور، مجید حسن نیا و مهدی حاتمیان به زودی به مصاف هم می روند تا نفر اصلی وزن منهای 55 کیلوگرم ایران برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی مشخص شود.

وی در پایان تاکید کرد: هر کومیته کایی که در این انتخابی جدید برنده شود مورد تایید مسئولان فدراسیون و کادر فنی خواهد بود و به عنوان نفر فیکس معرفی می شود.
نظرات 2 + ارسال نظر
mahdi 1391,12,20 ساعت 13:57 http://mmazar.blogfa.com

Salam...webet Alie...Makhsosan in Postet...Be Man sar bezan[??]

مهدی حاتمیان موفق میشی مطمئنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد