مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

اردوی تیم ملی کاراته بانوان 22 اسفند تشکیل می شود

اردوی تیم ملی کاراته بانوان 22 اسفند تشکیل می شود

مرحله نخست اردوی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی 22 تا 25 اسفند ماه در سالن شهید کبکانیان تهران تشکیل می شود.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، بر اساس برنامه، کاراته کاهای کومیته که شامل نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور، نفرات اول و دوم انتخابی بازیهای کشورهای اسلامی و نیز ملی پوشانی که سال گذشته در اردوی تیم ملی بوده اند، بعدازظهر روز دوشنبه 21 اسفند ماه وارد اردو می شوند و روز 22 تمرین مشترکی را با هم خواهند داشت.

23 اسفند ماه یک دوره مسابقه انتخابی درون اردویی بین منتخبین مسابقات قهرمانی کشور و بازیهای کشورهای اسلامی انجام خواهد شد که در هر وزن 2 نفر در اردو باقی می مانند که روز 24 اسفند ماه این نفرات با ملی پوشان دوره گذشته مسابقه ای را برگزار خواهند کرد تا در نهایت یک نفردر هر وزن به عنوان نفر اصلی برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شود.اردونشینان صبح روز 25 هم یک مرحله تمرین برگزار خواهند کرد.

اردوی تیم ملی کاتا نیز از روز 22 اسفند آغاز خواهد شد و طبق برنامه نفرات کاتای انفرادی در این روز وارد اردو می شوند و بعدازظهر روز 23 پس از برگزاری مسابقه انتخابی یک نفر برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی گزینش خواهد شد.

نفرات کاتای تیمی هم بعدازظهر روز 23 اسفند وارد اردو خواهند شد و 24 اسفند مسابقه انتخابی خواهند داشت تا در نهایت یک تیم برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شود. همچنین صبح روز 25 نیز کاتاروها یک مرحله تمرین خواهند داشت.
داوری کاتا به صورت امتیازی خواهد بود.

ضمناً نفرات دعوت شده به اردوی تیم کاتا در بخش انفرادی عبارتند از:سه نفر قهرمانی کشور، نفرات اول تا چهارم انتخابی بازیهای کشورهای اسلامی و ملی پوشان مسابقات امسال و در کاتای تیمی هم سه تیم اول تا سوم قهرمانی کشور به اضافه سه تیم مسابقات انتخابی کشورهای اسلامی و ترکیب تیم ملی.

تاریخ ارسال:یکشنبه 13 اسفند 1391 - 14:22
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد