مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

دیدار نماینده سازمان جهانی سبک IFK با مسوولان فدراسیون کاراته

دیدار نماینده سازمان جهانی سبک IFK با مسوولان فدراسیون کاراته

نماینده سازمان جهانی کیوکوشین کاراته IFK امروز (شنبه) با سرپرست و دبیرفدراسیون کاراته ایران دیدار و درخصوص مسایل گوناگون به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، "دیوید مارتین پیکت هال" نماینده سازمان جهانی کیوکوشین کاراتهIFK همراه با "منوچهر وحیدی" رییس سبک فوق در ایران با حضور در فدراسیون کاراته با "علیرضا سمندر" و "محسن آشوری" دیدار و گفت وگو کردند.

پیکت هال که صبح روز جمعه وارد ایران شده است روز گذشته سمینار آموزشی را با حضور 300 نفر در تهران برگزار کرد و قرار است فردا نیز برای برگزاری سمینار دیگری به قم سفر کند.

"علیرضا سمندر" دردیدار با نماینده سازمان جهانی کیوکوشین IFKضمن خوش امدگویی، اظهار داشت: فدراسیون کاراته ایران آماده همگونه همکاری با این سازمان جهانی را دارد تا سبک های آزاد همچون سبک های کنترلی دارای سازمان جهانی شده و بتوانند به مسابقات معتبر وارد شوند.

پیکت هال نیز در این خصوص گفت: از سفر به ایران بسیار خوشحالم و در کلاسی که شرکت کردم، ورزشکاران شما را دارای توانایی های بالا دیدم و از مسوولان فدراسیون کاراته ایران نیز به خاطر حمایتی که داشتند قدردانی می کنم.

وی عنوان کرد: سازمان جهانی ما موسسه پول سازی نیست که بتواند به زیر مجموعه های خود کمک مالی کند اما از نظر فنی آنها را زیر نظر داریم تا تمامی کشورها در یک سطح باشند.
در این دیدار سرپرست و دبیر فدراسیون کاراته ایران آمادگی خود برای همگونه همکاری بمنظور سازمان جهانی سبک های آزاد را اعلام کردند که مورد استقبال پیکت هال قرار گرفت و مقرر شد بزودی مذاکرات گسترده ای در این خصوص انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد