مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

برترین های روز سوم مسابقات کاراته قهرمانی کشور بانوان مشخص شدند

برترین های روز سوم مسابقات کاراته قهرمانی کشور بانوان مشخص شدند

در آخرین روز رقابتهای کاراته قهرمانی کشور بانوان نوجوانان و جوانان کومیته کا به روی تاتامی رفتند و برترینهای اوزان مختلف معرفی شدند.

در آخرین روز از مسابقات قهرمانی کشور بانوان که در سالن پنجم مرداد اراک در دو رده سنی نوجوان و جوانان با حضور 295 کاراته کا در بخش کومیته برگزار شد، در بخش نوجوانان تیم گیلان با 2 طلا و یک نقره مکان نخست را کسب کرد، تهران با یک طلا و یک نقره دوم شد و مازندران با یک طلا و 2 برنز در جای سوم قرار گرفت. و در بخش جوانان هم مازندران و تهران با یک طلا، یک نقره و یک برنز مشترکاً اول شدند، تیم فارس با یک طلا و یک برنز در جای دوم قرار گرفت و تیمهای اصفهان و البرز هر کدام با یک طلا سوم شدند.

نتایج بدست آمده در اوزان مختلف نوجوانان و جوانان به شرح ذیل است:

در بخش نوجوانان:
دروزن 47- کیلوگرم: سارا بهمنیار از گیلان مقام نخست را بدست آورد، مونا دانشیان از گیلان دوم شد، شقایق سعیدی فر از البرز و مژده قاسمی نژاد از هرمزگان مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.در این وزن 41 شرکت کننده حضور داشت.

در وزن 54- کیلوگرم: زینب رضایی از مازندران اول شد، مریم موسیوند از قزوین مکان دوم را از آن خود کرد، سحر شمس از اصفهان و غزاله قلعه نوعی از مرکزی سوم مشترک شدند.در این وزن هم 41 نفر حضور داشتند.

در وزن 54+ کیلوگرم: فاطمه پروانه از گیلان به عنوان نخست رسید، فاطمه زیبایی از اصفهان در مکان دوم قرار گرفت، شنه کاظمی ازکردستان و مهدیه هادیان ازمازندران مشترکاً به عنوان سومی دست یافتند.در این وزن 40 کاراته کا با هم رقابت کردند.

در بخش جوانان:
در وزن 48- کیلوگرم که 34 نفر شرکت داشتند، فائزه چیذری از البرز مقام نخست را بدست آورد، فاطمه قربانزاده از گیلان در مکان دوم ایستاد، درنا کاویانی از فارس و فائزه ابراهیمی از کرمانشاه مشترکاً عنوان سومی را کسب کرد.

در وزن53- کیلوگرم با 37 شرکت کننده، زهرا طرازپور از فارس اول شد، زهره برزگر از مازندران در جای دوم قرار گرفت، فائزه نوروزی از گیلان و سماء محمدی از کردستان سوم مشترک شدند.

دروزن 59- کیلوگرم ، مهناز آسترکی از اصفهان عنوان نخست را از آن خود کرد، نرگس ارجمندی از کرمان در مکان دوم ایستاد، نجمه اسد زاده از فارس و سیده زینب نقوی از مازندران مشترکاً در جای سوم قرار گرفتند. در این وزن 28 کاراته کا حضور داشتند.

در وزن 59+ کیلوگرم ، مائده بابایی از مازندران مقام نخست را کسب کرد، مهسا قربانی از ایلام دوم شد، مونا پیر جهاندیده از گیلان و زهرا محمد نژاد ازگیلان مشترکاً عنوان سومی را بدست آوردند. در این وزن 27 نفر شرکت داشتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد