مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

روز دوم مسابقات قهرمانی کشور بانوان با معرفی کاراته کاهای برتر ب



مسابقات کاراته قهرمانی کشور بانوان امروز دومین روز خود را در سالن پنجم مرداد اراک پشت سر گذاشت و نفرات برتر شناخته شدند.

در روز دوم این رقابتها (امروز پنجشنبه 10 اسفند ماه)، در رده سنی امید و در وزن 53- کیلوگرم (41نفر)، در وزن 60- کیلوگرم(41 نفر) و در وزن 60+ کیلوگرم (40 نفر) شرکت داشتند که نتایج ذیل بدست آمد:
در وزن 53- کیلوگرم:سروناز کاظم پور از مازندران اول شد، فرناز تقی پور از کرمان در مکان دوم ایستاد، بیان اسدی از همدان و نازنین کحالی از مرکزی مشترکاً سوم شدند.

وزن 60- کیلوگرم: شیما آل سعدی از فارس در مکان نخست ایستاد، مهتاب اسماعیلی از گیلان دوم شد، معصومه خطیبی از البرز و فروزان بوسعیدی از اصفهان عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

وزن 60+ کیلوگرم :طراوت خاکسار از تهران مقام نخست را بدست آورد، کوثر حق پرست از تهران در جای دوم قرار گرفت، پریماه مرادی ازگیلان و مهرانه حاجی آبادی از مرکزی مشترکاً عنوان سوم را کسب کردند.

در رده بندی تیمی رده سنی امید، تیم تهران با 2 طلا و یک نقره درمکان نخست ایستاد، استانهای فارس و مازندران هر یک با یک مدال طلا دوم شدند و تیمهای گیلان و کرمان با یک نقره و یک برنز مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.


در کاتا انفرادی نوجوانان که 34 نفر حضور داشتند:فاطمه صادقی از تهران در مکان اول قرار گرفت، مهدیه شکوراز تهران عنوان دومی را بدست آورد، مهرآسا اولادی از مازندران و نسترن عزیزی از کهکیلویه و بویر احمد سوم مشترک شدند.

در کاتا انفرادی جوانان:صبا روشن قیاس از تهران مقام نخست را کسب کرد، مائده نصیری پی از تهران در جایگاه دوم ایستاد، آیسان شاهی پور از تهران و فاطمه سیدی از کرمان مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند. در این رده سنی 37 نفر شرکت داشتند.

در کاتا انفرادی امید: زکیه رحمانی از تهران بر سکوی اول جای گرفت، هانیه بهلولی از زنجان دوم شد، کیانمهر کیانی از کرمان و فاطمه چیذری از البرز سوم مشترک شدند. 28 نفر در این رده سنی با هم مبارزه کردند.

در کاتا تیمی زیر 17 سال: تیم گیلان با ترکیب(سارا بهمنیار، زهرا پروانه، فائزه نوروزی) اول شد، تیم مازندران با ترکیب(مهلا رحیم پور ، مریم زمانی،محدثه نوری) در مکان دوم ایستاد، دو تیم تهرانی با ترکیب (نگار رجبی، نرگس حوری آبادی ، سارا پاشا زانوسی ) و (نازنین خزایی، فاطمه افشار، فاطمه صادقی) مشترکاً به عنوان سومی دست یافتند.

در کاتا تیمی بالای 17 سال: تیم تهران با ترکیب(فاطمه کاوندی، عاطفه صوفی، فاطمه کشاورز) به مقام اولی رسید، تیم البرز با ترکیب (سحر عیلزاده، پریسا ابراهیمی و زهرا تاجیک) عنوان دومی را در اختیار گرفتند و تیمهای تهران با ترکیب (زکیه رحمانی، سبا روشن قیاس، درنا حیدری) واصفهان با ترکیب(سعیده جاوری، مریم کریمی، فاطمه مأنوسی) مشترکاً سوم شدند.
در کاتا تیمی زیر 17 سال، 27 تیم و در کاتا تیمی بالای 17 سال،23 تیم حضور داشتند.

در رده سنی بزرگسالان هم تیم تهران با کسب 5 مدال طلا و 5 برنز مقام نخست را کسب کرد، تیم کرمانشاه با یک طلا، 2 نقره و یک برنز دوم شد و تیم اصفهان با یک طلا و 2 برنز در جای سوم قرار گرفت.

استانهای آذربایجان شرقی، خراسان شمالی،خراسان جنوبی، بوشهرو چهار محال محال و بختیاری استانهای غایب این مسابقات بودند.

گفتنی است، نفرات اول تا سوم هر رده سنی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد