مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

نتایج نخستین روز از انتخابی تیم ملی کاراته؛

نتایج نخستین روز از انتخابی تیم ملی کاراته؛
اوج حساسیت در مبارزات فردا

نخستین روز از رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در بخش کومیته برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی برگزار شد و فردا(پنجشنبه) با ادامه این پیکارها ترکیب اصلی مشخص خواهد شد.

 در این مسابقه ها که امروز (چهارشنبه)در سالن شهیدکبکانیان برگزار شد "امیر مهدی زاده" و "سعید احمدی" قهرمان و نایب قهرمان سال 2012 جهان به دلیل مصدومیت شدید و همچنین "سعید فرخی" به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشتند و به همین سبب شانس حضور در بازیهای کشورهای اسلامی را از دست دادند.

این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و در پایان نفرات اول هر وزن به بازیهای کشورهای اسلامی که خرداد ماه در اندونزی برگزاری می شود، اعزام خواهند شد.

نتایج این رقابت ها بدین شرح است:
در وزن منهای 55 کیلوگرم که 2 کومیته کا حضور داشند "وحید حسنی پور" در تنها دیدار برگزار شده با نتیجه 5 بر یک "مهدی حاتمیان" را شکست داد. این دو نفر فردا نیز به مصاف هم می روند.

در وزن منهای 60کیلوگرم، "مجتبی شکوهی" با نتیجه یک بر صفر "مجتبی یوسفی فرد" را شکست داد و "هامون درفشی پور" 3 بر 2 علی اجدادی را مغلوب کرد. اجدادی در دیگر مبارزه خود با نتیجه یک بر صفر یوسفی را از پیش روی برداشت تا رقابت های روز پنجشنبه این وزن حساس باشد.
در وزن منهای 67کیلوگرم، "حسین سمندر" و "محمد غروبی" به تساوی صفر بر صفر رسیدند و رقابت "حامد زیگساری " و "محمد غروبی" نیز با تساوی صفر بر صفر دنبال می شد اما غروبی به دلیل "هانسوکو" مبارزه را واگذار کرد.

در وزن منهای 75کیلوگرم، "سعید حسنی پور" نیز که در مرحله نخست انتخابی ها بهترین عملکرد را داشت در ابتدا "مرتضی شفائی" را 8 بر یک شکست داد و در دومین مبارزه نیز 3 بر یک از بهمن عسگری پیش بود که عسگری "هانسوکو" شد.

در دیگر مبارزه های این وزن، "رضا بهرام پور" چهره جدید کاراته ایران با نتیجه 4 بر 3 "ابراهیم حسن بیگی" را مغلوب کرد اما در دومین مبارزه خود 10 بر 2 مغلوب بهمن عسگری شد.مرتضی شفائی و ابراهیم حسن بیگی نیز یک بر یک مساوی شدند.

دروزن منهای 84 کیلوگرم، "مهدی سلطانی" در نخستین مبارزه با نتیجه 4 بر صفر "علی فداکار" را شکست داد و در دیگر مبارزه خود با "هادی صفی" یک بر یک مساوی شد."مازیار الهامی" نیز یک بر صفر هادی صفی را مغلوب خود کرد.

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم: "ذبیح اله پورشیب" ابتدا یک بر صفر و در مبارزه ای نزدیک "سامان حیدری" را مغلوب کرد و سپس برابر "میلاد یاری" یک بر یک مساوی کرد.

"میلاد یاری" نیز در دیگر مبارزه اش برابر "سجاد گنج زاده" به برتری یک بر صفر رسید، اما گنج زاده در برابر پیمان سلطانیان هم 3 بر یک باخت تا با شرایط سختی روبرو شود.

سلطانیان پس از برتری برابر گنج زاده به مصاف سامان حیدری رفت اما 4 بر صفر شکست خورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد