مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

فراخوان برای ورود کاراته به دروازه های المپیک؛

فراخوان برای ورود کاراته به دروازه های المپیک؛


جامعه کاراته برای افزایش شانس این رشته به منظور حضور در المپیک 2020 باید بزرگی و اتحاد خود را نشان داده و به حضور این رشته در المپیک رای دهند.

پس از اینکه نام 7 رشته اضافه شدن به فهرست بازیهای المپیک تابستانی 2020 مطرح شد رقابت همه جانبه ای بین جامعه این ورزشها صورت گرفت تا آنان بتوانن خود را به دروازه های المپیک برسانند.

پس از اینکه اخبار معتبری در مورد حذف کشتی از بازیهای المپیک 2020 انتشار یافت، بررسی و رایزنی ها در خصوص اضافه شدند رشته جدید به این بازیها آغاز شد که در این بین به نظر می رسد کاراته بیشترین شانس را داراست.

سایت معتبر ورزشی SPORTSNATION با آدرس اینترنتی espn.com چند روزی است که نظر سنجی خود را برای حذف و اضافه شدن رشته های ورزشی به المپیک 2020 آغاز کرده است که در این راستا کاراته برای ورود به این رقابت معتبر با 45 درصد آرا در رتبه دوم قرار دارد.

به نظر می رسد جامعه کاراته ایران به عنوان بخشی از کاراته جهان باید در این رای گیری حضور گسترده ای داشته باشد تا آرزوی چندین ساله این رشته رزمی برای حضور در المپیک محقق شود.

برای رای دادن به لینک ذیل وارد شده و ابتدا رشته ای که می بایست از المپیک حذف شود را انتخاب کرده و سپس وارد گزینه 2 شده و کاراته را انتخاب و ثبت کنید.
http://espn.go.com/sportsnation/poll/_/id/4931/wrestling-olympics#top
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد