مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

کاراته کاهای نوجوان استان مرکزی قهرمان مسابقات کشوری شدند



رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان کشور در بخش کومیته عصر روز پنجشنبه با قهرمانی تیم مرکزی به پایان رسید.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، این مسابقات از صبح امروز با حضور 241 کاراته کا در شهرستان اراک برگزار شد که در پایان تیم استان مرکزی با کسب 2 مدال طلا و یک نقره بالاتر از تیمهای دیگر بر سکوی نخست ایستاد، تیم استان البرز با کسب یک طلا و ویک نقره دوم شد و تیمهای آذربایجان غربی و خراسان شمالی با یک مدال طلا به صورت مشترک سوم شدند. گیلان و کرمانشاه نیز عناوین چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر اوزان مختلف به ترتیب ذیل هستند:
وزن 52- کیلوگرم:محمد رضا بیات از مرکزی اول شد،علی مشکینی از کرمانشاه در مکان دوم ایستاد، رضا عنایتی از مازندران و محمد شاد از گیلان مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند.

وزن 57-کیلوگرم: صابر پوریان از آذربایجان غربی صاحب مدال طلا شد، محمد حسن زاده از البرز در جای دوم قرار گرفت، امیر رضا میرزایی از قزوین و امیر حسین سهرابی از گیلان سوم مشترک شدند.

وزن 63-کیلوگرم: امین ساکت زاده از خراسان شمالی جایگاه نخست را به خود اختصاص داد، اسحاق ربیعی از گیلان در مکان دوم ایستاد، امیر حسین عطایی از تهران و محمد مهدی بلورگردان از کرمانشاه مشترکاً در جای سوم قرار گرفتند.

وزن 70- کیلوگرم: صالح اباذری از مرکزی مقام نخست را بدست آورد، مجید نیکو همت از مرکزی مدال نقره را کسب کرد، حمید رضا نجاتی از قم و بهزاد تیشه گران از هرمزگان عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

وزن 70+کیلوگرم: سید علی حسینی از البرز مدال طلا را از آن خود کرد، علیرضا فتاحی از گیلان دوم شد، سعید تقی نسب از آذربایجان شرقی و سید رضا خوش کلام از گیلان مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد