مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

گیلان قهرمان شد ؛ نفرات برتر کاراته بزرگسالان کشور مشخص شدند

گیلان قهرمان شد ؛
نفرات برتر کاراته بزرگسالان کشور مشخص شدند

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان روز چهارشنبه 25 بهمن ماه در سالن پنجم مرداد اراک برگزار شد و نفرات برتر هر وزن مشخص شدند.

 در این دوره از رقابتها که در رده سنی بزرگسالان برگزار شد ،تیم گیلان با یک مدال طلا و 2 نقره مقام قهرمانی را کسب کرد، مرکزی با یک طلا، یک نقره و 2 برنز در مکان دوم ایستاد و تیم کرمانشاه با یک طلا، یک نقره و یک برنز در جای سوم قرار گرفت. 
نتایج بدست آمده در اوزان مختلف به شرح ذیل است:
در وزن 55- کیلوگرم: مهدی حاتمیان از همدان اول شد، محمد قاسمی از گیلان در مکان دوم ایستاد، محمد شایگان از قم و مجید حسن نیا از قزوین مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

در وزن 60- کیلوگرم: علیرضا اجدادی از گیلان مقام نخست را کسب کرد، روح اله انقانی از مرکزی دوم شد، محمد شهریاری از مازندران و علی شهبازی از اردبیل مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در وزن 67-کیلوگرم: علی مهدی نژاد ازمازندران اول شد، حسین سمندر از تهران(کمیته رزمی مساجد) در جای دوم ایستاد، محمد رضا بخش محمدلو از مرکزی و حمید حق وردی از فارس مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.

در وزن 75-کیلوگرم: مرتضی شفائی از تهران(کمیته رزمی مساجد) عنوان نخست را بدست آورد، کیوان ارزن زرین از زنجان دوم شد، بهزاد پور زارع از اردبیل و رضا بهرام پور از مازندران سوم مشترک را بدست آوردند.

در وزن 84-کیلوگرم: محسن خسرو بیگی از مرکزی مقام اول را کسب کرد،سعید حسنی پور از گیلان در جای دوم ایستاد، مهدی سلطانی از مرکزی و محسن برخورداری از کرمان در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در وزن 84+کیلوگرم: پیمان سلطانیان از کرمانشاه در مکان نخست قرار گرفت،میلاد یاری از کرمانشاه در جایگاه دوم ایستاد، سید مهدی موسوی از قزوین و دانیال قره ویسی از کرمانشاه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در پایان این رقابتها نفرات اول و دوم به اردوی تیم ملی راه یافتند.

همچنین کادر فنی تیم ملی بین نفرات سوم مشترک اوزانها یک مبارزه برگزار کرد تا کاراته کای پیروز به اردوهای آماده سازی دعوت شود که در این راستا مجید حسن نیا، محمد شهریاری، محمد رضا بخش محمد لو، رضا بهرام پور، مهدی سلطانی و دانیال قره ویسی به عنوان نفرات سوم اوزان شش گانه به اردو دعوت شدند.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد