مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

دومین دوره جام دوستی کیوکوشین کاراته برگزار می شود

دومین دوره جام دوستی کیوکوشین کاراته برگزار می شود

دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ کیوکوشین کاراته با نام جام دوستی به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 27 بهمن ماه در سالن شهید معتمدی تهران برگزار می شود.

"علی اژدرکش"، رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام دوستی در همین ارتباط به سایت فدراسیون کاراته گفت: دومین دوره پیکارهای جام دوستی قرار است با حضور یک تیم از هر سبک کیوکوشین و در 5 وزن در بخش کومیته برگزار شود که تیم کیوکوشین تزوکا که پایه گذار این رقابتهاست با 2 تیم در این مسابقات شرکت می کند.

وی افزود: اولین دوره این رقابتها با موفقیت برگزار شد و بنا داریم سال آینده کاتا را نیز به بخش مسابقه اضافه کنیم .

اژدرکش گفت: اردوهای آمادگی تیم کیوکوشین تزوکا برای حضور قدرتمند در این رقابتها از پاییز امسال برپا شده و امیدواریم در این دوره نتایج بهتری نسبت به دوره گذشته کسب کنیم.

وی ادامه داد: پس از برگزاری چند دوره این پیکارها و شناسایی نقاط قوت و ضعف، در نظر داریم این مسابقات را به صورت بین المللی برگزار کنیم تا روز به روز کاراته آزاد هم در مسیر پیشرفت قرار گرفته و علاقمندان بیشتری جذب آن شوند.

اژدرکش در خصوص جوایز این مسابقات گفت: در نظر داریم به نفر اول 20 میلیون ، نفر دوم 10میلیون و نفر سوم 5میلیون ریال علاوه بر مدال و کاپ قهرمانی اهدا کنیم ضمن اینکه جوایز تیمی و کاپ اخلاق هم به تیمها داده خواهد شد.

وی افزود: در واقع هدف از برگزاری این رقابتها تحکیم دوستی هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد