مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

امیدوارم سمندر ثبات مدیریت داشته باشد

تیم ملی باید با یک سرمربی هدایت شود
روحانی: بدبختی کاراته ایران حضور مدعیان است/ امیدوارم سمندر ثبات مدیریت داشته باشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کاراته گاز زنجان گفت: بدبختی کاراته ایران این است که همه مدعی بهترین بودن هستند.

  






به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوم از دور برگشت لیگ‌برتر کاراته جمعه 29 دی‌ماه در سالن شهید کبکانیان تهران در حالی پیگیری شد که تیم گاز زنجان با کسب 2 برد دیگر همچنان رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ را حفظ کرد.

حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تیم گاز زنجان در رقابت‌های لیگ برتر کاراته، گفت: این هفته حساس‌ترین بازی ما با تیم فولاد ماهان سپاهان بود که خوشبختانه توانستیم آنها را شکست دهیم. البته سپاهان دو باخت داشت و ما بدون باخت بودیم و کارمان راحت تر از آنها بود. خوشبختانه طی هفته های گذشته اردوی خوبی برای تیم در نظر گرفتیم و با ترکیبی از جوانان و دو سه نفر با تجربه‌ها که سابقه حضور در تیم ملی را دارند به مصاف حریفان‌مان رفتیم.

سرمربی تیم گاز زنجان گفت: در کاتای انفرادی و کومیته با عملکرد خوب کاراته کاها توانستیم تیم فولاد ماهان را شکست دهیم، اما با توجه به اینکه سپاهانی ها همیشه به داوری اعتراض دارند در این هفته نیز همچنان به عملکرد داوران اعتراض داشتند که بنده مقابل اعتراض آنها ایستادم تا نتیجه تغییر نکند. هر چند که داوران همیشه به سود آنها قضاوت می‌کنند، اما آنها عادت کرده‌اند همیشه به داوران اعتراض کنند.

وی افزود: مقابل صندوق قرض الحسنه امام سجاد(ع) نیز خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و آنها را شکست دهیم. فکر می‌کنم با این شرایط ما می‌توانیم در پایان لیگ عنوان قهرمانی را کسب کنیم. چون تیم‌های دوم و سوم جدول هرکدام 3 باخته‌ هستند.

سرمربی تیم گاز زنجان در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد حضور مجدد علیرضا سمندر در راس فدراسیون کاراته چیست، گفت: محمد صادق فرجی رئیس سابق فدراسیون کاراته در طول مدتی که به عنوان رئیس فدراسیون حضور داشت با عملکرد خوب خود توانست آرامش را به کاراته بازگرداند. نداشتن آشنایی فرجی با کاراته تنها ایراد وی بود، اما به هر حال سمندر کاراته‌کا است و فکر می‌کنم حضور وی به این رشته کمک خواهد کرد.



وی ادامه داد: امیدوارم که سمندر در رأس فدراسیون باقی بماند. متاسفانه پس از حضور 12 ساله ناظریان به عنوان رئیس فدراسیون کاراته ما کسی را سراغ نداریم که بتواند چند سال متوالی به عنوان رئیس فدراسیون به کارش ادامه دهد. متاسفانه بزرگترین مشکل کاراته نداشتن ثبات مدیریت در رأس فدراسیون است.

وی افزود: پولادگر بیش از یک دهه از حضورش در رأس فدراسیون تکواندو می‌گذرد و همه شاهدیم که به موفقیت‌های بزرگی رسیده است، امیدوارم سمندر نیز بتواند سال‌های سال به کارش در فدراسیون کاراته ادامه دهد.

روحانی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما هدایت تیم ملی با یک سرمربی بهتر است یا بدون سرمربی، گفت: به نظرم تیم ملی باید سرمربی داشته باشد، چون در آن مقطع که سرمربی وجود نداشته باشد اختلاف‌ نظرها باعث عدم نتیجه‌گیری می‌شود. بدبختی کاراته ما این است که همه مدعی بهترین بودن در این رشته هستند. به نظرم باید فدراسیون از قهرمانان استفاده کند، قهرمانان ما سمبل کاراته هستند و باید مسئولان فدراسیون در رده‌های پایه از این قهرمانان استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد