مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

حسن بیگی: تیم ابومسلم مدعی قهرمانی است

پس از انتخاب به عنوان بهترین کومیته کا هفته؛
حسن بیگی: تیم ابومسلم مدعی قهرمانی است

ابراهیم حسن بیگی کاراته کا عضو تیم ابومسلم خراسان که در هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور موفق شد با کسب 3 پیروزی موقعیتش را در رده سوم جدول تثبیت کند، می گوید: در صورت پیروزی در 3 بازی هفته پایانی تیم ابومسلم مدعی قهرمانی است.

حسن بیگی ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: در هفته دوم، پیروزی در 3 بازی حساس مقابل تیمهای مقاومت، آوای رزم و هیات کاراته آذربایجان شرقی باعث شد تا نگاهی هم به بالای جدول و سکوی قهرمانی داشته باشیم.

وی افزود: امسال با حضور تیمهای خوب شرکت کننده در لیگ و حضور کاراته کاهای هم سطح در تیمهای مختلف، رقابتها را جذاب تر کرده بطوری که تا هفته پایانی قهرمان لیگ به صورت قطعی مشخص نیست.

حسن بیگی سطح لیگ امسال را مطلوب خواند و گفت: لیگ امسال پس از مسابقات جهانی فرانسه منظم تر و با شرایط بهتری برگزار می شود و با توجه به نزدیک شدن به زمان مسابقات قهرمانی کشور، لیگ می تواند برای کاراته کاها، تدارکاتی مناسب باشد.

وی ادامه داد: تا به حال 7 مبارزه در سوپر لیگ برگزار کرده که به 6 پیروزی و یک مساوی رسیده ام و می خواهم با عملکرد در لیگ، با قدرت به دنبال رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد