مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

هفته دوم از دور برگشت؛ مبارزه سرنوشت ساز در سوپر لیگ کاراته

هفته دوم از دور برگشت؛
مبارزه سرنوشت ساز در سوپر لیگ کاراته

هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته در حالی روز پنجشنبه 28 دی ماه در سالن شهید افراسیابی تهران پی گیری می شود که جدال تیمهای مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی تا حدود زیادی تکلیف قهرمان این فصل را مشخص می کند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در هفته دوم از دور برگشت تیم صدرنشین مناطق نفت خیز جنوب که 33 امتیازی است در مرحله اول استراحت دارد، اما در مرحله دوم باید به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی برود که با فاصله 6 امتیازی در تعقیب این تیم است. دانشگاه که به عنوان رقیب اصلی تیم مناطق نفت خیز جنوب به شمار می رود بدنبال پیروزی در این دیدار است تا فاصله امتیازی اش را کم کند.

تیم مناطق نفت خیز جنوب در سومین دیدار خود باید به مصاف تیم جوان و با انگیزه هیات کاراته گیلان برود که با 9 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز در دومین مبارزه خود باید با باشگاه مقاومت تیم چهارم جدول رده بندی مسابقه بدهد.

ابومسلم خراسان که با 24 امتیازدر رده سوم جدول سوپر لیگ قرار دارد، در نخستین مبارزه به مصاف هیات کاراته آذربایجان شرقی می رود، در دومین مسابقه رودرروی آوای رزم قرار می گیرد و در سپس با باشگاه مقاومت پیکار می کند.

در سایر مبارزات هفته دوم از دور برگشت، شهید ستاری قرچک به مصاف صنعت برق هرمزگان می رود، هیات کاراته گیلان با آوای رزم مبارزه می کند، هیات کاراته آذربایجان شرقی مقابل صنعت برق هرمزگان صف آرایی خواهد کرد، هیات کاراته گیلان رودرروی باشگاه مقاومت قرار می گیرد، هیات کاراته آذربایجان شرقی با شهید ستاری قرچک مبارزه دارد و آوای رزم باید به مصاف صنعت برق هرمزگان برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد