مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

استان فارس: حمایت از ورزش کاراته وظیفه مسئولین شهر است

رییس شورای اسلامی استان فارس:
حمایت از ورزش کاراته وظیفه مسئولین شهر است

  استان‌ها 

کسب مقام اول کاتای تیمی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا، کسب مقام سوم انفرادی و تیمی آسیا در بخش کومیته، حضور موفق کاراته کاهای استان فارس در مسابقات قهرمانی کشور، حضورومعرفی دوداور بین المللی و... از جمله اخبار خوبی است که در یکی دو سال گذشته از کاراته فارس به گوش می‌رسد.



شیراز- ایلنا: رییس شورای اسلامی استان فارس با اشاره به علاقمندی و حضور تعداد زیادی از جوانان درورزش کاراته، گفت: حمایت از ورزش کاراته وظیفه مسئولین شهرو استان است.
به گزارش ایلنا از شیراز، مظفر مختاری که در آیین افتتاح کلاس داوری ملی کاراته سخن می‌گفت افزود: کسب مقام اول کاتای تیمی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا، کسب مقام سوم انفرادی و تیمی آسیا در بخش کومیته، حضور موفق کاراته کاهای استان فارس در مسابقات قهرمانی کشور، حضورومعرفی دوداور بین المللی و... از جمله اخبار خوبی است که در یکی دو سال گذشته از کاراته فارس به گوش می‌رسد.
وی افزود: این اخبار خوب روزهای خوب گذشته کاراته استان رادراذهان زنده می‌کنند، روزهایی که کاراته فارس در کشور صاحب سکو و عنوان بود.
نماینده مردم شیراز درشورای اسلامی شهر افزود: زمانیکه این رخداد‌های خوب به وقوع می‌پیوندد وظیفه تک تک مسئولین را در شهر استان برای حمایت از ورزش زیباو پرظرفدار کاراته سنگین‌تر ازگذشته می‌نماید.
مختاری با بیان این نکته که ورزش می‌تواند توسعه‌دهنده ارزش‌ها در جامعه باشد، افزود: در واقع، ورزش از جمله عواملی است که می‌تواند فرد را در دستیابی به اهداف خود، از راه‌های مقبول اجتماعی، یاری کند.
وی با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از انحرافات اجتماعی ادامه داد: متأسفانه در جامعه ما، گاهی نقش‌ مهم ورزش در کاهش انحرافات اجتماعی، مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، در حالیکه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته از طرق مختلف، مانند ساخت ورزشگاه‌های عمومی و توجه به ورزش مدارس، تلاش می‌شود به نوعی، دسترسی به هدف عالی مردمی کردن ورزش امکان‌پذیر شده و به واسطه آن، ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش یابند.
وی ادامه داد: به نظر من، برای حرکت در این مسیر، باید ابتدا مسائل و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را مورد بررسی قرار داد.
مختاری درپایان افزود: وقتی عوامل اصلی رعایت قواعد در جامعه‌ای مهیا باشند، آن جامعه بسامان شده و بدین ترتیب، موارد مؤثر دیگری مانند ورزش، در افزایش همبستگی اجتماعی و کاهش بیشتر انحرافات اجتماعی ایفای نقش می‌کنند و تعادل در جامعه افزایش می‌یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد