مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

انتقاد الهامی از کادر فنی کاراته/ کاپیتان تیم ملی

انتقاد الهامی از کادر فنی کاراته/ کاپیتان تیم ملی: الفبای مربیگری را هم نمی‌دانند!
  کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه ادعا کرد که کادر فنی تیم ملی الفبای مربیگری را هم نمی‌دانند!


مازیار الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از کادر فنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه انتقاد کرد و یادآور شد: مسئولان فنی تیم برای آماده سازی تیم ملی جهت حضور در آن رقابتها اصلا برنامه‌ریزی نداشتند. آنها حتی برای تمرینات روزانه هم برنامه نداشتند و از کاراته کاران می پرسیدند که چه تمریناتی را طراحی کنند. آیا این درست است؟ کدام مربی خوب جهان اجازه می‌دهد که شاگردش چنین کاری کند.


وی افزود: مهران بهنام فر و علیرضا کتیرایی به عنوان مربیان تیم ملی باید از همه شرایط ملی‌پوشان اطلاع داشتند، اما این طور نبود و آنها تنها به فکر کارهای خود بودند. آنها در تمرینات به صورت مداوم حضور نداشتند.


کاپیتان تیم ملی کاراته بزرگسالان با اشاره به این که کادر فنی تیم ملی در نتایج کسب شده در مسابقات جهانی فرانسه دخالت زیادی نداشت، به ایسنا گفت: انگیزه ملی‌پوشان و تلاش‌های شخصی دلیل کسب موفقیت در فرانسه بود و اگر همه کارها را به خود این مربیان می‌سپردند نتایج ضعیفی کسب می‌شد.


وی ادامه داد: مربیان تیم ملی می دانستند که من از طریق حراست وزارت ورزش و جوانان برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه ممنوع الخروج شده بودم. از طریق یکی از دوستان نزدیکم متوجه شدم این جریان را نمی‌خواهند به من بگویند و قصد دارند فرد دیگری را به جای من به فرانسه ببرند.


الهامی یادآور شد: این مربیان با چیزهایی که از خود نشان دادند به جرات می گویم که الفبای مربیگری را هم نمی دانند! چه برسد به مربیگری در تیم ملی. سپردن سکان هدایت تیم ملی بالاتر از سطح این مربیان بود و شاید اگر مربیان دیگری بودند نتایج بهتری به دست می‌آمد.


وی با تاکید بر این که بهنام فر و کتیرایی در تیم ملی بازیکن سالاری می‌کردند، یادآور شد: من با بینی بخیه شده و بانداژ شده باید در انتخابی‌ها شرکت می‌کردم، اما برخی کاراته کاران را در اردوها داشتیم که به هر بهانه‌ای مانند سردرد، سردی کردن، تب داشتن و یا دلایل دیگر دو یا سه روز در اردوها غیبت می‌کردند و وقتی مربیان با آنها تماس می‌گرفتند حتی تلفن آنها را هم جواب نمی دادند.


کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا این انتقادات را در همان زمان مطرح نکرد؟ گفت: نمی خواستم در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی به حاشیه برود. الان هم که می گویم دلیلش این است که کادر فنی علیه من مصاحبه کرده‌اند و دیگر نمی‌توانم بیش از این صبر کنم.



خبرنگار ایسنا برای پیگیری این ادعاها و گرفتن پاسخ کادر فنی سراغ مهران بهنام فر و علیرضا کتیرایی رفت که بهنام فر تمایلی به پاسخ دادن نداشت.


علیرضا کتیرایی در واکنش به این انتقادها به خبرنگار ایسنا گفت: امیدوارم مازیار الهامی یادش باشد که چطور وارد اردوهای تیم ملی شد و در این چند ماه پول تو جیبی‌اش را چه کسی می‌داد! تمایلی ندارم بیشتر از این به او پاسخ بدهم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد