مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

آشوری: کاراته در ورزشگاه شهید کشوری به فعالیت خود ادامه می‌دهد

از حضور استقلالی‌ها در مجموعه کشوری خوشحالم
آشوری: کاراته در ورزشگاه شهید کشوری به فعالیت خود ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون کاراته گفت: فدراسیون‌های حاضر در ورزشگاه شهید کشوری از جمله فدراسیون کاراته همچنان به فعالیت خود در مجموعه ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل به دنبال در اختیار گرفتن یک مجموعه برای برگزاری مسابقات و همچنین تمرینات این تیم بود. علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در نامه هایی که به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده بود خواستار این موضوع شد. سرانجام پس از مساعدت های وزیر ورزش و جوانان و رئیس جمهور در نهایت مقرر شد ورزشگاه شهید کشوری در اختیار باشگاه استقلال قرار گیرد تا آنها از این زمین برای تمرین و برخی بازی های دوستانه بهره ببرند. این ورزشگاه هم اکنون در اختیار شرکت توسعه و تجهیز است و فدراسیون کاراته و فدراسیون بسکتبال به همراه فدراسیون دو و میدانی در این مجموعه کارهای اداری خود را انجام می دهند.

محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا با در اختیار قرار دادن ورزشگاه شهید کشوری به باشگاه استقلال فدراسیون ‌های حاضر در این مجموعه باید از این ورزشگاه بروند یا خیر، اظهار داشت: به هر حال مسئولان ورزش در مورد اینکه ورزشگاه شهید کشوری در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرند چنین تصمیمی را گرفته‌اند، اما این موضوع به این معنا نیست که فدراسیون‌های حاضر در این مجموعه باید از مجموعه ورزشی کشوری بروند.

دبیر فدراسیون کاراته گفت: گویا تصمیمات به این صورت است که استقلالی ها از فضای چمن این مجموعه برای تمرینات و بازی‌های دوستانه استفاده کنند و فدراسیون‌های حاضر در این ورزشگاه از جمله فدراسیون کاراته همچون گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد. اتفاقا بنده از استقلالی‌های قدیمی هستم و از حضور آنها در این مجموعه بسیار خوشحالم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد