مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

جشنواره عکس کاراته و خانواده برگزار می شود

جشنواره عکس کاراته و خانواده برگزار می شود

جشنوراه عکس کاراته و خانواده قرار است با حضور خانواده بزرگ این رشته ورزشی 16 الی 19 بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شود.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، کاراته در قاب دوربین خانواده موضوعی است که برای این جشنوراه در نظر گرفته شده است و شرکت کنندگان تا ششم بهمن ماه ماه فرصت دارند عکسهای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

"محسن آشوری" دبیر فدراسیون کاراته در این خصوص گفت: برگزاری جشنواره کاراته و خانواده فرصتی مناسب برای توسعه و معرفی قابلیت ها و توانمندی های فدراسیون کاراته ایران است.

وی افزود: بنا بر ضرورت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی


و با توجه به سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران، تامین نشاط و سلامت در سایه ورزش عمومی از جمله اهداف فدراسیون کاراته پیش بینی گردیده است.

آشوری گفت: تحت پوشش قرار دادن خانواده و آشنایی با سبک های کاراته و کشف استعداد گروه های مختلف سنی و ایجاد انگیزه با رقابت در فعالیت های فرهنگی ورزشی موجبات ساماندهی، پرورش و هدایت این طیف از جامعه اجتماعی می گردد.

وی گفت: از برنامه های این جشنواره می توان به نمایشگاه ورزشی، اجرای برنامه های مفرح با حضور هنرمندان مطرح صدا و سیما و کارگاه آموزشی روانشناسی و حقوق ورزشی ویژه کاراته کاها و خانواده آنان اشاره کرد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ذیل به نشانیwww.karatevakhanevade.ir مراجعه کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد