مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مسابقات کاراته وان در اتریش؛قهرمانی به کرواسی رسید

در آخرین مرحله مسابقات کاراته وان در اتریش؛
آنتونیو دیاز طلایی شد، قهرمانی به کرواسی رسید

آخرین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال 2012 موسوم به کاراته وان در شرایطی در سالزبورگ اتریش برگزار شد که تیم کرواسی با اتکا به هنرنمایی کاتاروهایش موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد و آنتونیو دیاز ونزوئلایی بار دیگر قدرتش را به رقبایش دیکته کرد.



 در آخرین مرحله مسابقات کاراته وان که با حضور 277 کاراته کا از 37 کشور برگزار شد، پس از تیم کرواسی که با 3 طلا و یک نقره به مقام قهرمانی رسید، اتریش میزبان رقابتها با 3 طلا بر سکوی دوم ایستاد و آلمان با 2طلا و اوکراین با یک طلا ، 4 نقره و 7 برنز عناوین سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

تیم ملی هنگ کنگ نیز تحت هدایت محمود کرک آبادی سرمربی ایرانی خود با 4 برنز ازدیگر تیم های مدال آور این دوره از رقابتها بود.

در کاراته وان اتریش بی گمان آنتونیو دیاز ونزوئلایی، دارنده مدال طلا کاتای انفرادی رقابتهای جهانی 2012 پاریس مطرح ترین چهره تاتامی بود که موفق شد در سالزبورگ نیز برتری اش را به حریفانش دیکته کند. در کاتای انفرادی بانوان هم مدال طلا به ساندی اسکوردو نایب قهرمان جهان از فرانسه رسید.

در کاتای تیمی موفقیت به روی نمایندگان کرواسی لبخند زد. کاتاروهای کرواسی هم در بخش مردان و هم در بخش زنان مدال طلا را بر گردن آویختند.

در مبارزات کومیته انفرادی، کالویس کالینز از لیتوانی که سابقه روشنی در مسابقات کاراته وان دارد، همانند رقابتهای استانبول و فرانکفورت بر سکوی اول ایستاد.

در وزن منهای 67 نشان طلا به توماس کاسرر اتریشی رسید، کاراته کایی که برخلاف مسابقات قاره ای و جهانی در مسابقات کاراته وان معمولاً به نتایج امیدبخشی دست می یابد. در وزن منهای 75 هم نوآ بیچ آلمان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. در وزن منهای 84 کلمنت بیسنت از فرانسه و در وزن به اضافه 84 هم جاناتان هورنه آلمانی با شکست دادن همه حریفانش روی سکوی اول وزن خود قرار گرفتند.

اما در بخش کومیته زنان، مدال طلا اوزان منهای 50 و 61 کیلوگرم به کاراته کاهای اتریش قهرمان شد.
در وزن منهای 55 کیلوگرم نماینده اوکراین بر سکوی اول ایستاد. در اوزان منها و به اضافه 68 کیلوگرم هم نشان طلا به کاراته کاهای فرانسه و کرواسی رسید.

گفتنی است در سال 2012 فدراسیون جهانی کاراته در شش مرحله اقدام به برگزاری مسابقات کاراته وان در کشورهای فرانسه، هلند، اندونزی، ترکیه، آلمان و اتریش کرد که تیم ملی کشورمان در دو مرحله از این رقابتها( اندونزی و ترکیه) شرکت داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد