مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

آشوری: سبک‌های آزاد زیر نظر فدراسیون کاراته به کارش ادامه خواهد

با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان
آشوری: سبک‌های آزاد زیر نظر فدراسیون کاراته به کارش ادامه خواهد داد

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون کاراته گفت: پس از برگزاری جلسه‌ با مسئولان وزارت ورزش و جوانان قرار شد سبک‌های آزاد زیر نظر فدراسیون کاراته به فعالیت خود ادامه دهد.




  جلسه روسای سبک‌های آزاد کاراته روز یکشنبه 19 آذرماه با حضور دبیر فدراسیون و سرپرست سازمان سبک‌های آزاد در سالن جلسات مجموعه ورزشی شهید کبکانیان برگزار شد. در این جلسه مجید باغدارنیا سرپرست سازمان سبکهای آزاد به همراه یوسف شیرزاد بنیانگذار کیوکوشین در ایران و روسای 20 سبک دیگر حضور داشتند که همه حاضرین در مورد موضوع انتقال سبک‌های آزاد به فدراسیون ورزش‌های رزمی بحث و تبادل نظر کردند که تمامی نفرات حاضر عدم تمایل خود را برای این جابجایی ابراز داشتند.

محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در مورد اینکه آیا سبک‌های آزاد کاراته به زیر مجموعه فدراسیون‌ ورزش‌های رزمی انتقال خواهد یافت یا خیر، رئیس فدراسیون کاراته طی روز‌های گذشته با حضور در وزارت ورزش با مسئولان ورزش جلسه‌ای را برگزار کردند که خوشبختانه آنها قول مساعدی به فرجی داده‌اند تا سبک‌های آزاد همچنان در کنار خانواده کاراته به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: طی روز‌های گذشته با حضور تمامی روسای سبک‌های آزاد جلسه‌ای را برگزار کردیم و همه آنها در مورد برنامه های خود صحبت‌هایی را مطرح کردند. ما نیز در تلاش هستیم تا همچنان برنامه های خود را مثل گذشته پیگیری کنیم. در واقع همه مسئولان سبک‌های آزاد از این انتقال استقبال نکردند.

دبیر فدراسیون کاراته در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان مجید باغدارنیا به عنوان سرپرست سازمان سبک‌های آزاد کاراته مسئولیت این مجموعه را برعهده خواهد داشت یا خیر گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون کاراته باغدار نیا به عنوان سرپرست سازمان سبک‌های آزاد انتخاب شد و همچنان مسئولیت این مجموعه بر عهده وی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد