مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

محاسبات مالی فدراسیون کاراته می لنگد!

محاسبات مالی فدراسیون کاراته می لنگد!
  آقایان! خدا بزرگ است و ما نیز بر آن یقین داریم اما جملاتی از قبیل اینکه "درست می شود"، "صبر داشته باشید" و "انشاالله پس از مسابقات جبران می کنیم" برای کاراته کاران....

طبق گفته کاراته کاران اعزامی به مسابقات جهانی ژاپن، حقوق ماهانه ملی پوشان در سال 2008، دو برابر حقوق فعلی ملی پوشان کاراته یعنی معادل 800 هزارتومان بوده است و کاراته کاران اعزامی به مسابقات جهانی صربستان در سال 2010 نیز حقوقی معادل 500 هزارتومان دریافت کرده اند.
اما کاراته این دوره از مسابقات جهانی که قرار است به میزبانی فرانسه برگزار شود، در حالیکه بیش از 4 ماه، اردوی مداوم و شبانه روزی را پشت سر می گذارند برای 2 ماه حقوق 800 هزار تومان دریافت کرده اند. بعبارتی 400 هزار تومان برای هر ماه.
این موضوع تنها یک اتفاق را به همگان ثابت می کند و آن اینکه واریزی فدراسیون کاراته با گذشت زمان و افزایش مخارج، کمتر می شود!
به هرحال باتوجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود، حد اقل انتظارِ جامعه از فدراسیون پرداخت حقوقی معقول است تا لااقل کرایه راه بازیکنان در این مدت بدست آید.
آقایان! خدا بزرگ است و ما نیز بر آن یقین داریم اما جملاتی از قبیل اینکه "درست می شود"، "صبر داشته باشید" و "انشاالله پس از مسابقات جبران می کنیم" برای کاراته کاران جوانِ پر دغدغه این روزها نه پول می شود و شاید هم نه انگیزه! به نظر می رسد محاسبات مالی فدراسیون کاراته می لنگد!/ یاسمن سرخیل - ایپنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد