مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو هانکوریو

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو هانکوریو برگزار شد

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو هانکوریو کاراته دو ایران 11و12آبان ماه در شهرزیبا اصفهان برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی سبک شیتوریو هانکوریو کاراته دو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو هانکوریو کاراته دو ایران طی 2 روز در مجموعه ورزشی امام علی اصفهان با حضور بیش از 400 شرکت کننده از 12 استان (اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ایلام، کردستان، چهار محال و بختیاری، کرمان و هرمزگان) در 3 بخش هنرهای فردی و کوبودو و کومیته و کاتا در سه تاتامی مجزا برگزار گردید.

در پایان رقابتهای هنرهای فردی و کوبودو تیم آذربایجان شرقی با کسب309 امتیاز در مجموع مقام قهرمانی این دوره از رقابتها را کسب و 17 نفر از شرکت کنندگان که نفرات برتر رده های سنی و وزنی خود بودند نیز به اردوی تیم ملی سبک جهت آماده سازی برای مسابقات جهانی دعوت گردیدند.

در قسمت کاراته نیز تیم اصفهان با بدست آوردن 309 امتیاز ازبین 12 استان شرکت کنند به مقام قهرمانی دست یافت و پس از آن به ترتیب تیمهای چهارمحال بختیاری با بدست آوردن298 امتیاز و ایلام با 198 امتیاز مقامهای بعدی را کسب نمودند.
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 1392,05,17 ساعت 11:52

سلام و عرض ادب و خسته نباشید من رضا 9ساله کاراته کارمیکنم سبک شیتوریو-هانکوریو از مقام های مهمم هم چندتا مقام کشوریه میخواستم کاراته را حرفه ای دنبال کنم من بچه یکی از شهرستان های اصفهانم کسی هست که یک باشگاه خوب و اینده دار تو خود اصفهان بهم معرفی کنه 19سالمه ممنون 09399134002

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد