مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

بانوان البرزی‌ قهرمان مسابقات کشوری کاراته شدند


تیم استان البرز با 17مدال طلا، 7مدال نقره و 7مدال برنز در جایگاه نخست ایستاد، مازندران با 3مدال طلا، 3مدال نقره و 4مدال برنز دوم شد.

نماینده سبک شیتوریو ایران گفت: تیم کاراته خراسان رضوی در اولین میزبانی رقابت‌های قهرمانی سبک شیتوریو ایران به مقام چهارم رسید.

اهدا طبق‌فروش تصریح کرد: دوازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان کشور در سبک شیتوریو ایران به میزبانی خراسان رضوی با حضور 300 ورزشکار از 14 استان کشور در روزهای 12 و 13 آبان‌ماه در سالن ورزشی اندیشه جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم استان البرز با 17 مدال طلا، 7 مدال نقره و 7 مدال برنز در جایگاه نخست ایستاد، مازندران با 3 مدال طلا، 3 مدال نقره و 4 مدال برنز دوم شد و تیم همدان با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 6 مدال برنز به مقام سوم رسید.

طبق فروش ادامه داد: تیم کاراته بانوان خراسان رضوی سبک شیتوریو نیز در اولین میزبانی خود با کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و 7 مدال برنز در جایگاه چهارم رقابت های قهرمانی کشور قرار گرفت.

مربی تیم کاراته بانوان خراسان رضوی در سبک شیتوریو ایران عنوان کرد: تنها مدال طلای تیم استان را مهناز نوری در وزن 50- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در قسمت کمیته بدست آورد.

وی افزود: در این رده سنی مهناز عطائی در وزن 50- کیلوگرم و فائزه رمضانی در وزن 55- کیلوگرم مقام سوم قسمت کمیته را از آن خود کردند.

طبق فروش ادامه داد: در رده سنی جوانان زینب ملازاده مقام دوم قسمت کمیته را در وزن 53- کیلوگرم بدست آورد و راضیه تونک در همین وزن سوم شد، اسماء اسدی نیز در وزن 59+ کیلوگرم به مقام سوم رسید.

وی با بیان اینکه نونهالان کاراته کار خراسان رضوی در سبک شیتوریو نیز در این رقابت ها حضور داشتند، گفت: در پایان این رقابت ها نیلوفر دوست پیکر در وزن 32- کیلوگرم، عاطفه سعادتی در وزن 28- کیلوگرم و مهلا‌ مسعودی در وزن 35- کیلوگرم مقام سوم مسابقات کاراته قهرمانی کشور در قسمت کمیته سبک شیتوریو را کسب کردند و زینب فکور نیز در جایگاه دوم وزن 35- کیلوگرم قرار گرفت.

گفتنی است، میزبانی این رقابت ها با همکاری مشترک هیات کاراته خراسان رضوی و تربیت بدنی کارگران استان انجام شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد