مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان

برنامه بازیهای بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان اعلام شد

بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در شرایطی طی روزهای اول تا پنجم آذر ماه در شهر پاریس فرانسه برگزار می شود که کاراته کاهای کشورمان در دو بخش کاتا و کومیته آقایان شرکت دارند.

 بر اساس برنامه کمیته برگزار کننده مسابقات قهرمانی کاراته جهان، دراولین روز بازیها مبارزات اوزان منها و به اضافه 84 کیلوگرم و منهای 75 کیلوگرم و کاتای انفرادی مردان برگزار می شود.

روز دوم هم با مسابقات دو وزن آقایان دنبال می شود که کاراته کاهای اوزان 60-و67-کیلوگرم به روی تاتامی می روند.ضمن اینکه رقابتهای کاتای تیمی آقایان هم در این روز انجام می شود.

مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان عصر روز جمعه پی گیری می شود، این درحالی است که در این روز پیکارهای کومیته تیمی بانوان و آقایان تا مرحله نیمه نهایی برگزار می شود.

اما در صبح چهارمین روز رقابتهای جهانی ادامه مبارزات وزن 60و 67 کیلوگرم آقایان پی گیری می شود تا مدال آوران این دو وزن معرفی شوند. فینال وزن منهای 60 کیلوگرم ساعت 12 به وقت پاریس و فینال وزن منهای 67 کیلوگرم ساعت 12:30 برگزار خواهد شد. مبارزات مرحله نیمه نهایی و نهایی اوزان منهای 75،منهای84 و به اضافه 84 بعداز ظهر روز شنبه انجام خواهد شد. در این روز همچنین مسابقات نیمه نهایی و نهایی کاتای انفرادی آقایان برگزار می شود. طبق برنامه کمیته برگزار کننده بازیها فینال کاتای انفرادی آقایان ساعت 12:50 برگزار می شود.

اما در آخرین روز بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان روز یکشنبه 5 آذر مسابقات نیمه نهایی و نهایی کاتا و کومیته تیمی در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود. طبق برنامه فینال کاتای تیم آقایان ساعت 12 و فینال کومیته تیمی آقایان ساعت 17:20 انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش با برگزاری مراسم اختتامیه در ساعت 18:10 پرونده بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان بسته خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد