مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

آشوری : کلاسی نداشتیم که یک اجنبی به بانوان حکم بدهد

کاراته این وسط غریب و تنها مانده است؛
آشوری : کلاسی نداشتیم که یک اجنبی به بانوان حکم بدهد

دبیر فدراسیون کاراته برگزاری آزمون برای بانوان کاراته ایران توسط یک مدرس ژاپنی را رد کرد وگفت: آزمون و استاژی برگزار نکردیم که نامحرمی به زنان ایرانی حکم دهد.



به گزارش سایت فدراسیون کاراته، محسن آشوری درگفت وگو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: واتاناوه ازاساتید ژاپنی کاراته به دعوت یکی ازسبک ها سه شنبه هفته گذشته به ایران سفر کرد و مسابقه های لیگ را هم از نزدیک به تماشا نشست و فدراسیون مجوزی برای آزمون برای بانوان برای این استاد ژاپنی صادر نکرده و این مطلب از اساس کذب است.

وی در مورد برگزاری استاژ برای بانوان ایرانی با حضور این استاد ژاپنی گفت:ما آموزنی برگزار نکردیم که نامحرمی بخواهد به زنان ایرانی حکم دهد. فدراسیون کاراته تابع مقررات است و اگر قرار بود کلاسی برگزار شود، ابتدا حتماً باحراست وزارت ورزش و جوانان هماهنگ می کردیم.

آشوری در مورد اهدای دان هفت به یکی از بانوان ایرانی از سوی فدراسیون گفت: خانم وفایی از اساتید بانوان کاراته ایران است که زحمات و سابقه وی برای هیچ کسی پوشیده نیست و از نظر فنی و زمانی شرایط احراز دان 7 را داشت و با آزمونی که استاد علیرضا احسانی (همسر خانم وفایی) از او گرفت دان هفت را اهدا کردیم، بنابراین گمان نمی برم کار غیر قانونی انجام داده باشیم.

دبیر فدراسیون کاراته در خصوص کمیته فنی نیز اظهار داشت: هم اکنون فدراسیون کاراته کمیته فنی ندارد و کمیته فنی جدید در آینده نزدیک تشکیل می شود. آیین نامه را تدوین کرده و می خواهیم ضعف های پیشین کمیته فنی را در شکل جدید آن برطرف کنیم تا کمیته فنی جامعیت بیشتری داشته باشد.

آشوری در خصوص صحبت های برخی از اهالی کاراته که می گویند دبیر فدراسیون اجازه ورود فردی به این فدراسیون را نمی دهد، عنوان کرد:دچار بحران هویت شده ام،عده ای می گویند آشوری همه را به فدراسیون آورده و برخی اعلام می کنند که اجازه ورود کسی را به فدراسیون نمی دهد. نمی دانم در این وسط باید چه کاری انجام دهم!

وی در موردانتقادات مطرح شده از فدراسیون در خصوص اهدا دان های بالا گفت: اهدای دان به مدیریت فعلی فدراسیون برنمی گردد. به هرحال شاید این انتقادات درست باشد، اما بهتر است بزرگان دغدغه اصلی خود را روی کمربند قهوه ای و دان یک بگذارند که بدرستی آموزش ببینند، چراکه همین ورزشکاران دان یک و کمربند قهوه ای هستند که آینده کاراته ایران را رقم می زنند.

دبیر فدراسیون کاراته در خاتمه اظهار داشت: امروزه خیلی ها مدعی اند که نگران و دلسوز کاراته کشور هستند، اما در این بین تنها کاراته ایران بوده که تنها و غریب مانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد