مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

شاطرزاده:درکاراته‌ ایران افراد دنبال تامین منافع خود هستند!

شاطرزاده: فرهنگ کاراته‌ی ایران این شده که افراد دنبال تامین منافع خود هستند!
  رییس کمیته‌ همگانی فدراسیون کاراته، گفت: اکنون فرهنگ کاراته در ایران این طور است که هر کسی به دنبال تامین منافع شخصی و گروه خود است.


سید حسن شاطرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هدف کلی کاراته معنوی است و فرهنگ کاراته هم حمایت از یکدیگر و تشویق برای بهتر شدن است، اما متاسفانه فرهنگ فعلی کاراته ایران این طور نیست و هر کسی به دنبال تامین منافع شخصی و گروهی خود است.


وی افزود: حرکت تخریبی، مرزبندی ها و تلاش برای منفعت خود، کاراته ایران را در این سال‌ها به سمت سقوط برده است. اگر هدف و فرهنگ ما به سمت اهداف ملی نباشد این باعث می‌شود که کاراته سیر صعودی نداشته باشد و شکاف بین پیشکسوتان و نسل امروز زیاد می‌شود. متاسفانه در فرهنگ فعلی کاراته ما تفکر ملی وجود ندارد.


مربی سابق تیم ملی کاراته ایران با اشاره به این که همین مرزبندی‌ها در کاراته اجازه کار مشارکتی را نمی‌دهد، گفت: در کاراته فعلی ایرانی عده‌ای به دنبال استفاده از موقعیت به وجود آمده هستند و مرتب مطالب ناامید کننده و غیر واقعی را مطرح می‌کنند که متاسفانه هیچ کمکی به کاراته ایران نمی‌کند.


شاطرزاده از ارائه آیین‌نامه کمیته‌ همگانی به رییس فدراسیون خبر داد و گفت: مطالعه زیادی انجام دادم و آیین‌نامه اولیه را تدوین و به فرجی ارائه دادم. کار در کمیته‌ همگانی خیلی زیاد است، چرا که آیین‌نامه اجرایی برای کارهای این کمیته‌ در وزارتخانه به صورت مدون وجود ندارد و تنها یک سند راهبردی تدوین شده که انتظارات را می‌گوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد