مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

درهفته اول لیگ آینده سازان کاراته،عنوان بهترین تیم به زنجان رسید

نام سه بازیکن وارد دفترچه سرمربی تیم ملی شد


لیگ آینده سازان پسران کاراته در شرایطی روز جمعه وارد هفته نخست خود شد که تیم هیات کاراته زنجان با دو پیروزی موفق ترین هفته بود.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در رقابت های لیگ آینده سازان که در سالن شهید کبکانیان تهران پی گیری شد، زنجانی ها تحت هدایت شهاب سلطانی دو بار به روی تاتامی رفتند که حاصل آن دو برد پی در پی بود. تیم هیات کاراته زنجان در اولین مبارزه با حساب 20 بر6 از سد هیات کاراته قزوین گذشت و در گام دوم تیم انقلاب قم را 16 بر 12 مغلوب کرد. دانشگاه آزاد اسلامی، هیات کاراته کرمانشاه ، آذربایجان شرقی، شهاب گاز سوز قم و هیات کاراته البرز دیگر تیم های موفق هقته بودند که در تک مبارزه روز جمعه خود توانستند مقابل رقبای خود صاحب برتری شوند.

دانشگاه آزاد با حساب 26 بر 3 فجر تهران را شکست داد. شهاب گاز سوز قم 24 بر 4 از سد هیات کاراته گلستان گذشت. هیات کاراته آذربایجان شرقی 26 بر 3 تیم شوتوکانw.s.k.f اصفهان را مغلوب کرد. هیات کاراته کرمانشاه 21 بر 7 برابر شهرداری شهر قدس صاحب برتری شد و هیات کاراته البرز نیز فجر تهران را با نتیجه 21 بر 8 شکست داد.

در پایان هفته اول رقاتبهای لیگ آینده سازان پسران کاراته، کمیته برگزار کننده بازیها هیات کاراته زنجان را به عنوان فنی ترین تیم هفته، هیات کاراته کرمانشاه را به عنوان تیم اخلاق و مجید مصطفوی از هیات کاراته زنجان را بهترین بازیکن هفته انتخاب و معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام ناظر و سرداوران رقابتهای هفته اول لیگ آینده سازان، حمید نیکو همت از استان مرکزی به عنوان بهترین داور هفته انتخاب شد.

علیرضا سلیمانی، سرمربی تیم ملی جوانان و امید ها در طول برگزاری مسابقات در سالن شهید کبکانیان حضور داشت و از نزدیک نظاره گر مبارزات آینده سازان کاراته بود.

سلیمانی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه رقابتهای هفته اول در سطح مطلوبی برگزار شد، اظهار داشت: از اینکه لیگ آینده سازان و جوانه با استقبال خوب تیم ها بویژه تیم های شهرستانی مواجه شده ، بسیار خوشحالم.

وی افزود: در هفته اول کاراته کاهای خوبی را دیدم که با جسارت قابلیت های فنی خود را به نمایش می گذارند.

سرمبی تیم ملی جوانان و امیدها در پاسخ به این سوال که آیا از دل این مسابقات نفراتی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت خواهند شد، گفت: یکی از دلایلی که بنده اینجا حضور دارم همین مسئله است.اتفاقاً من نام سه بازیکن را در دفترچه یادداشت خود ثبت کردم که اگر با همین شرایط به روند مبارزات خود ادامه دهند بدون کنکور انتخابی به مرحله اول اردوی تیم ملی که ماههای آینده تشکیل خواهد شد، دعوت می شوند.

وی تاکید کرد در هفته های آینده نیز در لیگ های جوانه و آینده سازان حضور می یابد تا کاراته کاهایی که از پتانسیل فنی خوبی برخوردار باشند از نگاهش دور نمانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد