مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

بانوان کاراته کاناشنوا اماده حضوردرمسابقات قهرمان کشوری می شوند

رییس انجمن کاراته ناشنوایان:
بانوان کاراته کا ناشنوا اماده حضور در مسابقات قهرمان کشوری می شوند
رییس انجمن کاراته ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری انتخابی تیم ملی برای بانوان کاراته کار ناشنوا خبر داد.
نگینی  گفت: پس از لغو مسابقات جهانی هنرهای رزمی ونزوئلا مردان کاراته کار ناشنوا آماده حضور در مسابقات المپیک 2013 می شوند، اما تاکنون برنامه های آقایان جهت حضور در مسابقات المپیک 2013 تعیین و مشخص نشده است.

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضای بیماران خاص قصد برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری انتخابی تیم ملی برای بانوان کاراته کار ناشنوا را دارد از اینرو طی فراخوانی که به همه استان ها داده می شود از همه علاقمندان کاراته کار ناشنوا جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشوری دعوت می شود تا با شرکت در این مسابقات علاوه بر شکوفایی استعدادهای خود سبب تشکیل تیم ملی پرقدرت کاراته بانوان ناشنوا نیز شوند.

نگینی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشوری انتخابی تیم ملی بانوان کاراته کار قرار است در آبان ماه سال جاری برگزار شود و به نهایت نفرات اول تا سوم هر وزن به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند و سپس پس از برپایی اردوهای مستمر در نهایت ملی پوشان کاراته کار بانو جهت حضور در تیم ملی مسابقات بین المللی انتخاب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمان کشوری انتخابی تیم ملی بانوان به میزبانی استان و شهر تهران با حضور شرکت همه استان ها برگزار می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد