مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

لغو سفر تیم ملی به مسابقات کاراته وان آلمان باوجودتلاش فدراسیون

  لغو سفر تیم ملی به مسابقات کاراته وان آلمان؛


پس از لغو سفر تیم ملی به مسابقات کاراته‌وان آلمان، مربی تیم ملی گفت: می‌خواستیم در مسابقات آلمان چند بازیکن جوان را هم محک بزنیم که متاسفانه با نرفتن به مسابقات همه این اهداف از دست رفت. حضور در مسابقات آلمان به لحاظ کمی و کیفی خیلی برای ما مهم بود و نیاز داشتیم تا در این رقابتها شرکت کنیم که متاسفانه نشد و خیلی ضرر کردیم.

مهران بهنام‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار داشت: برای اینکه کاراته‌کاران در مسابقات جهانی پاریس در اوج باشند و البته در مسابقات آلمان هم نمایش خوبی داشته باشیم برنامه‌ی تمرینات را تغییر داده بودیم. 



مربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه با وجود این مشکلات و نرفتن به آلمان ملی‌پوشان خیلی با انگیزه کار می‌کنند، گفت: کاراته‌کاران با انگیزه کار می‌کنند و با توجه به پتانسیل خوب کاراته ایران به مسابقات جهانی خیلی امیدواریم.


وی با تاکید براینکه اعزام نشدن به مسابقات کاراته وان آلمان نباید بهانه ای برای کم کاری مربیان و ملی پوشان باشد، گقت: زمانی هم که ما عضو تیم ملی بودیم قبل از مسابقات جهانی به رقابت مهمی نمی‌رفتیم و تنها هر دو سال یکبار در مسابقات تدارکاتی حریفان جهانی خود را می‌دیدیم و علی‌رغم این مساله موفق به مدال آوری می‌شدیم و نام ایران را در جهان مطرح می‌کردیم.


بهنام‌فر با تاکید بر اینکه مسئولان فدراسیون برای رفتن به مسابقات آلمان تمام تلاش خود را انجام دادند، گفت: آنها همه تلاش خود را کردند که بتوانیم در این مسابقات مهم شرکت کنیم اما نشد. برای همین از زحمات آنها تشکر می‌کنم.


مربی تیم ملی کاراته در مورد اردوهای بعدی تیم ملی یادآور شد: در اردوهای قبلی بیشتر روی کارهای تکنیکی تاکید داشتیم، اما از هم اکنون بواسطه‌ نزدیک شدن به مسابقات جهانی باید تخصصی تر روی تاکتیک کاراته‌کاران کار کنیم. از این پس باید روی نقاط ضعف نفرات فیکس شده کار کنیم تا بدانند که در مسابقات جهانی از موقعیت‌های خود چگونه استفاده کنند.


وی ادامه داد: ترکیب تیمی و انفرادی در مسابقات جهانی را جدا نخواهیم کرد، چرا که قصد داریم بهترینها را در دو بخش به کار بگیریم و ممکن است از بخش انفرادی فردی را به بخش تیمی اضافه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد