مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

لیگ جهانی کارته وان:کاراته ایران در مردان سوم و درمجموع چهارم شد

در چهارمین مرحله لیگ جهانی کارته وان ترکیه؛
کاراته ایران در مردان سوم و در مجموع چهارم شد

در پایان چهارمین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان که در استانبول ترکیه برگزار شد، تیم ملی کاراته کشورمان در بخش مردان به مقام سوم و در مجموع توزیع مدالها در مردان و زنان به مقام چهارم دست یافت.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در این دوره از رقابتها که با حضور 315 کاراته کا از 47 کشور جهان در سالن المپیک شهراستانبول برگزار شد، ملی پوشان کشورمان اگر چه در بین تیمهای شرکت کننده صاحب بیشترین مدال شد(11 مدال) اما این ژاپن بود که با اتکا بر هنرنمایی کاتاروهای خود توانست با 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز برسکوی نخست این رقابتها قرار بگیرد. تیمهای ترکیه و ایتالیا هر کدام با 2طلا، یک نقره و 2 برنز عناوین دوم و سوم را در مجموع مدالها از آن خود کردند. تیم ایران با یک طلا، 4نقره و 6 برنز بالاتر از تیمهای آلمان و روسیه که هر کدام به یک طلا ،یک نقره و 3 برنز رسیدند در جایگاه چهارم قرار گرفت.

اما در بخش مردان تیم ایران با یک طلا، 3نقره 5برنز عنوان سوم را به خود اختصاص داد در این رده ژاپن با 2 طلا و یک نقره و ایتالیا با 2 طلا و یک برنز عناوین اول و دوم را از آن خود کردند. آلمان با یک طلا، یک نقره و یک برنز و لیتوانی با یک طلا در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

چهارمین مرحله لیگ جهانی در شرایطی روز گذشته به اتمام رسید که قرار است پنجمین مرحله لیگ جهانی طی وزهای اول و دوم مهر ماه در فرانکفورت آلمان برگزار شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد