مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

47 کشور جهان در لیگ کاراته وان ترکیه

نبرد نمایندگان 47 کشور جهان در لیگ کاراته وان ترکیه


چهارمین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان در شرایطی از امروز در استانبول ترکیه آغاز می شود که برای حضور در این رقابتها 315 کاراته کا از 47 کشور جهان خود را به محل برگزاری پیکارها رسانده اند.

در این دوره از پیکارها که در سالن المپیک استانبول برگزار می شود، تیم ملی کشورمان در کاتا و کومیته در بخش مردان با 15 نفر و در بخش بانوان با 6 کاراته کا باید به مصاف حریفان خود برود.

حضورکشورهای آرژانتین، آلبانی، ارمنستان، آذربایجان، اتریش، بلاروس، بلژیک، بوسنی هرزگوین، بولیوی، برزیل، بلغارستان، شیلی، کرواسی، جمهوری چک، آلمان، اکوادور، انگلیس، استونی، فنلاند، فرانسه، مقدونیه، گرجستان، آلمان، غنا، یونان، هنگ کنگ، ایران، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان، کویت، لیتوانی، لوکزامبورگ، مونتنگرو، مراکش، هلند، پرتغال، لهستان، روسیه، سنگال، افریقای جنوبی، سوئیس، تونس، ترکیه، اوکراین، امریکا و ونزوئلا در این بازیها در واقع یک دوره مسابقات جهانی کوچک است.

آلمان با 29، هلند و ترکیه با 25 و روسیه با 43 کاراته کا بیشترین تعداد شرکت کننده را دارند.

امروز و در نخستین روز پیکارها مسابقات کاتای انفرادی در بخش بانوان و آقایان آغاز می شود که طی آن مهسا افسانه، نگین باقری و فرید حقیقی به روی تاتامی می روند.

در بخش کومیته هم اوزان سنگین به میدان خواهند رفت که بر این اساس در بخش مردان و در وزن منهای 84 کیلوگرم: علی فداکار و مازیار الهامی ، در وزن به اضافه 84 کیلوگرم:ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، جاسم ویشگاهی و سامان حیدری و در بخش بانوان در وزن به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی نمایندگان کشورمان هستند که به مصاف حریفان می روند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد