مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

فرجی رئیس فدراسیون کاراته: تیم زیر 23 سال کاراته تشکیل می شود

در راستای بهره برداری از ظرفیت کاراته؛
فرجی: تیم زیر 23 سال کاراته تشکیل می شود


محمد صادق فرجی، رئیس فدراسیون گفت: با توجه به پتانسیل بالای رشته کاراته و در راستای پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان، تیم زیر 23 سال کاراته تشکیل خواهد شد.


محمد صادق فرجی در گفتگو با سایت فدراسیون با تاکید بر توان بالای کاراته ایران اظهار داشت: باید شرایطی فراهم کنیم که این ظرفیت بالقوه به بالفعل تبدیل شود و از پتانسیل موجود نهایت بهره را ببریم که تشکیل تیم زیر 23 سال یکی از این راهکارهاست.

فرجی ادامه داد: تیم ملی زیر 23 سال با رویکرد بسط و توسعه بعد همگانی و قهرمانی کاراته بتواند در حال حاضر و نیز در آینده کمک خوبی برای تیم ملی باشد ساماندهی خواهد شد و قرار است به زودی در خصوص چهارچوب و اهداف تعیین شده آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری اردوها و نیز دعوت از نفرات گفت: کادر فنی این تیم به زودی معرفی خواهد شد و فدراسیون در نظر دارد اردوهای مقطعی را برای تیم زیر 23 سال تشکیل دهد در زمانی که کاراته کاها در اردو حضور ندارند طبق برنامه تعیین شده توسط کادر فنی به تمرینات خود ادامه دهند و به وضعیت آمادگی مطلوب برسند.

فرجی افزود: پس از برگزاری چند مرحله اردویی، این تیم به یک تورنمنت بین المللی اعزام خواهد شد، ضمن اینکه تلاش می کنیم تیم امید را در اولین دوره کاپ آسیایی که در قزاقستان سال آینده برگزار می شود شرکت دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که نحوه گزینش اعضای تیم زیر 23 سال چگونه خواهد بود، گفت: با توجه به شرایط سنی کاراته کاها از انهایی که در پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان از ورود به اردوهای تیم ملی بازماندند و افردای که دارای سوابق قهرمانی کشور در دو سال گذشته داشته اند دعوت بعمل خواهد آورد ضمن اینکه نخبه های استانها که در پیکارهای لیگ توان فنی خوبی از خود نشان دهند به اردو فراخوانده خواهند شد.

فرجی در خصوص اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین شرایط برای اردونشیان فراهم کنیم و بر این اساس قرار است اردوها تیم ملی بزرگسالان حتی المقدور در تهران برگزار شود.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص حضور تیم ملی بانوان در رقابتهای کاراته وان ترکیه گفت: قول داده بودیم کسانی که مدال طلای مسابقات آسیایی ازبکستان را گرفتند و نیز تیم کاتا که موفق به کسب مدال نقره شد به رقابتهای کاراته وان ترکیه اعزام می شود.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای حضور تیم بانوان در رقابتهای قهرمانی جهان در پاریس بکار خواهیم گرفت و اگر این شرایط مهیا شده تیم ملی بانوان همانند تیم ملی مردان در رقابتهای کاراته وان به عنوان میدان تدارکاتی حضور خواهد یافت.

فرجی گفت: بنا داریم تیم ملی بانوان را به همراه تیم ملی مردان در چند مسابقه کاراته وان شرکت دهیم تا انشاءالله در صورت کسب مجوز در رقابتهای جهانی پاریس بانوان ملی پوش از آمادگی مطلوبی برخوردار باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد