مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان؛ تیم ملی بانوان با 5 کاراته کا

برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان؛
تیم ملی بانوان با 5 کاراته کا راهی ترکیه می شود

تیم ملی کاراته بانوان با 2 کاراته کا در بخش کومیته و 3 نماینده در بخش کاتای تیمی در چهارمین دوره لیگ جهانی کاراته وان ترکیه که 11 و 12 شهریور ماه در شهر استانبول برگزار می شود، شرکت می کند.

اشرف امینی، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در همین خصوص به سایت فدراسیون کاراته گفت: حمیده عباسعلی و نسرین دوستی که موفق به کسب مدال طلا در رقابتهای قهرمانی آسیا شدند، با توجه به قول رئیس فدراسیون کاراته، عازم لیگ جهانی ترکیه می شوند.

وی افزود: در راستای تقویت تیم کاتا هم، تیم 3 نفره مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده که موفق به کسب مدال نقره در مسابقات آسیایی ازبکستان شدند نیز راهی این پیکارها خواهند شد.

امینی در خصوص زمان آغاز اردوی تیم ملی بانوان گفت: اردوی تیم ملی قرار است بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود البته کاراته کاهایی که به لیگ جهانی اعزام خواهند شد طبق برنامه ارائه شده به صورت انفرادی تمرینات آماده سازی را پی گیری می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که هدایت تیم اعزامی به لیگ جهانی را چه نفراتی بر عهده دارند گفت: با توجه به اینکه در بخش کومیته فقط دو کاراته کا عازم کاراته وان استانبول می شوند، بنابراین تصمیم گرفیتم یکی از مربیان تیم ملی را به این مسابقات اعزام نماییم.

نایب رئیس بانوان در خصوص حضور تیم کاراته بانوان در لیگ جهانی آلمان هم گفت: در صورتی که مجوز حجاب بانوان صادر شود، با ترکیب کامل تری در لیگ جهانی آلمان شرکت می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد