مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

حسین دهقانی: لیگ نوجوانان شهریور و لیگ بزرگسالان مهر آغاز می شود




ثبت نام از تیمهای شرکت کننده در لیگ از 16 مرداد ماه آغاز می شود
حسین دهقانی: لیگ نوجوانان شهریور و لیگ بزرگسالان مهر آغاز می شود

حسین دهقانی، سرپرست سازمان لیگ فدراسیون کاراته گفت: به دلیل برگزاری مسابقات المپیاد ایرانیان در شهریور ماه و نیز شرکت تیم ملی بزرگسالان در رقابتهای کاراته وان ترکیه و آلمان، مسابقات سوپر لیگ کاراته از مهر ماه آغاز می شود.

دهقانی، ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: طوری برنامه ریزی کرده ایم که در زمان اعزام تیم ملی به پیکارهای جهانی(هفته اول آذر ماه)، تعطیلات نیم فصل سوپر لیگ کاراته آغاز می شود تا تیمهای باشگاهی لطمه نبینند.

وی گفت: تعامل خوبی بین باشگاهها و تیم ملی وجود دارد و هر زمانی که نیاز باشد کاراته کا می تواند در خدمت تیم ملی باشد. ضمن آنکه هدف از برگزاری لیگ معرفی بازیکن به تیم ملی است.

دهقانی در خصوص زمان ثبت نام ازتیمها گفت: تیمهایی که برای حضور در لیگها امسال اعلام آمادگی کرده اند، برای ثبت نام و ارسال مدارک از فردا(دوشنبه 16 مرداد ماه) تا پایان وقت اداری 22 مرداد ماه باید با مراجعه به سایت سازمان لیگ ثبت نام کنند.

وی افزود: البته امسال ثبت نام اینترنتی به صورت آزمایشی است و تیمها می توانند با مراجعه به سازمان لیگ کار ثبت نام را انجام دهند.

وی در خصوص زمان آغاز لیگ های مختلف گفت: لیگ جوانه ها و آینده سازان در بخش دختران اول و در بخش پسران نیز دوم شهریور ماه استارت می خورد، ضمن اینکه قرار است هفته دوم این لیگها هم 14 شهریورماه برای دختران و 15 شهریور ماه برای پسران تا پیش از برگزاری المپیاد ایرانیان انجام گردد.

دهقانی ادامه داد: قرار است المپیاد ایرانیان 23 و 24 شهریور ماه برگزار شود و به همین دلیل لیگ کاراته با وقفه ای 2 هفته ای پی گیری می شود و لیگ برتر بانوان و آقایان هم به ترتیب 30 و 31 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: لیگ جوانه ها در 4 گروه 5 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت از هر گروه 2 تیم به دور بعد صعود می کند و از میان 8 تیم هم 4 تیم باقی مانده به صورت ضربدری با هم به رقابت خواهند پرداخت تا درنهایت تیمهای اول و دوم مشخص شوند.

دهقانی ادامه داد: تیمها در لیگ برتر و سوپر لیگ هم طبق سنوات قبل و به صورت دوره ای با هم به مبارزه می پردازند.

وی در خصوص زمان برگزاری سوپر لیگ نیز گفت: به دلیل اعزام تیم ملی به دو مسابقه تدارکاتی بنا داریم هفته نخست سوپر لیگ کاراته را در بخش بانوان 7 مهر و در بخش آقایان 14 مهر ماه آغاز کنیم.

دهقانی مجموع تیمهای شرکت کننده در لیگهای امسال را 103 تیم عنوان کرد و گفت: در بخش بانوان در سوپر لیگ(5 تیم)، برتر(9تیم)، آینده سازان(17 تیم) و جوانه ها(19تیم) و در بخش آقایان در سوپر لیگ(9تیم)، برتر(8 تیم)، آینده سازان(16 تیم) و جوانه ها(20 تیم) اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در لیگ برتر و سوپر لیگ تیمها باید از 3 بازیکن زیر 21 سال در ترکیب خود استفاده کنند، گفت: شرایط سنی برای شرکت در لیگ جوانه ها در کاتا از 12 سال و در بخش کومیته رده سنی 13 تا 15 سال است، در لیگ آینده سازان هم رده سنی 16 تا 17 سال در هر دو بخش می توانند حضور داشته باشند ضمن آنکه در بخش کومیته از 15 سال کاراته کاها می توانند در لیگ مبارزه کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد