مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

کادر فنی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابتهای جهانی 2012 معرفی شد

از سوی فدراسیون کاراته؛
کادر فنی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابتهای جهانی 2012 معرفی شد

محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته اسامی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به بیست ویکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان را معرفی کرد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، حبیب الله ناظریان در سمت مدیر فنی، علیرضا کتیرایی و مهران بهنام فر به عنوان مربی، تورج ساسانی کمک مربی و سید محمد حسینی به عنوان مربی بدنساز کادر فنی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابتهای جهانی پاریس فرانسه را تشکیل می دهند.

آشوری پس از معرفی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان با تاکید بر اهمیت مسابقات جهانی اظهار داشت: همانطور که قبلاً گفتم در راه آماده سازی تیم ملی برای پیکارهای جهانی فدراسیون حمایت های لازم را از تیم ملی بعمل خواهد آورد و هر آنچه کادر فنی برای آماده سازی این تیم ضروری می داند را مهیا خواهد کرد.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به نفرات دعوت شده به اولین مرحله آماده سازی تیم ملی در شهرستان قزوین گفت: هر چند تا زمان آغاز مسابقات جهانی نزدیک به چهار ماه فرصت باقی است، اما کادر فنی بنا دارد شاکله و اسکلت اصلی تیم اعزامی هر چه زودتر مشخص شود تا با برنامه ریزی بهتری کارهای مربوط به آماده سازی تیم ملی پی گیری شود. وی افزود:پس ازمسابقات پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان آلمان که یک ماه ونیم دیگر برگزار می شود( اول و دوم مهر ماه) ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی پاریس مشخص خواهد شد.آشوری تصریح کرد:مطمئناً مسابقات آلمان می تواند میدان خوبی برای ارزیابی کاراته کاها و مربیان تیم ملی باشد.

آشوری در پاسخ به این سئوال که آیا مرحله دوم اردوها نیز با همین نفرات آغاز خواهد شد، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی، همه نفرات حاضر در اردوی قزوین به مرحله دوم که 24 مردادماه در تهران تشکیل خواهد شد، به اردو دعوت خواهند شد، اما در همان روز نخست با برگزاری رقابتهای درون اردویی، برخی اوزان با ریزش مواجه خواهد شد و نفراتی در اردو می مانند که قرار است در چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان استانبول ترکیه( 11 و 12 شهریور ماه) شرکت کنند.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره برگزاری ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان اتریش به پس از مسابقات جهانی گفت: قرار بود تیم ملی در سومین میدان تدارکاتی خود در کاراته وان سالزبورگ اتریش حضور پیدا کند، اما با توجه به تغییر زمانی این مسابقات، تیم ملی کاراته در یکی از رقابتهای آتن یونان (اواخرمهرماه) یا مسکو روسیه (اوایل آبان) که تحت عنوان ورلد کاپ برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد