مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

دبیرفدراسیون کاراته:تیم ملی کاراته باکادر فنی کمتری اداره میشود

دبیر فدراسیون کاراته:
تیم ملی کاراته با کادر فنی کمتری اداره می شود

دبیر فدراسیون کاراته گفت: پس از بررسی‌هایی که داشتیم، به منظور حضور تیم ملی کاراته بزرگسالان مردان در مسابقه‌های قهرمانی جهان تصمیم گرفته شد، کادر فنی تیم اعزامی با تعداد نفرات کمتری اداره شود.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، محسن آشوری ضمن بیان مطلب فوق به ایسنا گفت: به همین منظور در جلسه‌ای که بین مسئولان فدراسیون و مدیر فنی تیم‌ ملی قرار شد نظر نهایی در مورد کادر فنی تیم ملی تا روز پنج‌شنبه اعلام شود. قرار است 2 یا 3 تن از 5 نفری که هدایت تیم ملی را بر عهده داشتند، کاهش پیدا کند. البته این که چه نفراتی از تیم ملی جدا شوند، هنوز مشخص نیست و مدیر فنی تیم فردا آنها را معرفی خواهد کرد.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد دعوت از چهره‌های قدیمی مانند حسین روحانی و جاسم ویشگاهی به مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان برای رقابت‌های جهانی گفت: هدف ما حضور خوب و شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهان است. به همین منظور باید از همه پتانسیل موجود کاراته ایران استفاده می‌کردیم. برای استفاده از این پتانسیل از همه ورزشکاران قدیمی و جدید که شایستگی حضور در رقابت‌های انتخابی را داشتند، دعوت کردیم. طبیعی است چهره‌هایی مانند حسین روحانی و جاسم ویشگاهی نباید فراموش می‌شدند.

به گفته آشوری، جاسم ویشگاهی در رقابت‌های انتخابی شرکت خواهد کرد و در این رابطه مشکلی وجود ندارد. وی در پاسخ به سوالی درباره حضور حسین روحانی در رقابت‌های انتخابی با توجه به دوری او از تیم ملی گفت: این قهرمان ارزنده کاراته ایران مدتی درگیر بیماری پدرش بود و هم اکنون نیز متاسفانه درگیر مراسم ختم آن مرحوم است. طبق صحبتی که با او داشتم، قرار است با ناظریان مدیرفنی تیم ملی هم صحبت کنم تا فرصت دیگری به این قهرمان جهان داده شود. قرار شد به این چهره سرشناس ملی و جهانی کاراته فرصت دیگری بدهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد