مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

تیم ملی کاراته روزدوشنبه برای شرکت درلیگ جهانی به اندونزی می‌رود

در اولین تجربه کادرفنی؛
تیم ملی کاراته روز دوشنبه برای شرکت در لیگ جهانی به اندونزی می‌رود


تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی موسوم به کاراته وان دوشنبه شب تهران را به مقصد جاکارتا اندونزی ترک می‌کند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته و به نقل از خبرگزاری مهر، رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان اندونزی از سری رقابت‌های معتبر جهان است که از سوی فدراسیون جهانی طی روزهای سوم و چهارم تیرماه در جاکارتا برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان که آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود در این رقابت‌ها به روی تاتامی می‌رود.

با تصمیم فدراسیون کاراته هر 18 کاراته‌کای حاضر در اردوی تیم ملی در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت و در واقع این رقابت‌ها به عنوان آخرین مرحله از گزینش نفرات اصلی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

از سوی دیگر فدراسیون کاراته که طرح یک مربی برای هر وزن را در دستور کار قرار داده رقابت‌های اندونزی را به عنوان اولین مرحله برای محک کادر فنی قرار داده است. هر چند به دلیل قرار داشتن ملی پوشان در مراحل تمرینی قبل از رقابت‌های آسیایی نمی‌توان ارزیابی درستی داشت ولی تاتامی جاکارتا می‌تواند دستاوردهای خوبی برای کادر فنی داشته باشد.

مهدی حاتمیان و وحید حسنی‌پور در وزن 55- کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده و سعید علیپور در وزن 60- کیلوگرم، حامد زیگساری، محمدرضا بخشی‌لو و سعید احمدی در وزن 67- کیلوگرم، سعید فرخی، ابراهیم حسن بیگی، محمد داودآبادی و ناصر نجفی در وزن 75- کیلوگرم، منصور حسین بیگی، علی فداکار، امیر امیری و مهدی سلطانی در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب، سامان حیدری و سجاد گنج‌زاده نیز در وزن 84+ کیلوگرم به این تورنمنت اعزام می‌شوند.

مرحله ششم اردوی تیم ملی کاراته عصر پنجشنبه به پایان رسید و اردونشنیان دوشنبه شب با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) راهی جاکارتا خواهند شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد